Bim oktober 2016
Hur många dagar har ni mellan äl och mens? Jag tog ut min p-stav förra veckan och hade ägglossning nu i mitten av veckan. Undrar lite när jag ska ta gravtest. 14 dagar från och med äl kanske?
Hur många dagar har ni mellan äl och mens? Jag tog ut min p-stav förra veckan och hade ägglossning nu i mitten av veckan. Undrar lite när jag ska ta gravtest. 14 dagar från och med äl kanske?
Nytt med morgonurin idag, det är starkare än igår. Tog två ifall det skulle vara fel på testet och de ser likadana ut. Kan det verkligen vara sant att det är vår tur nu?
Här är ett till, syns tydligare i verkligheten!
Här är ett till, syns tydligare i verkligheten!
Någon mer än jag som har bim den 18e?
Hade ägglossning för bara några dagar sen. Min ägglossnings smärta pågår alltid bara dagen som själva ägglossningen är.
Denna gången har denna smärtan liksom fortsatt och inte avtagit ens nu fem dagar senare, lustigt, aldrig haft såhär innan...... Undra om detta kan tyda på något... Vad tror ni?
Snittet är att ägglossning är 13-16 dagar innan mens, så att testa på äl+14 är bra för att få goda chanser till ett rättvisande test, motsvarande bim. Så gjorde jag. :)
Sen kan ju vissa få positivt tidigare än så såklart. Håller tummarna!
Jag vet inte men mina brukar inte heller ömma på det sättet. Igår kunde jag knappt lägga mig i sängen, värkte så. Idag har de inte varit lika ömma som igår kväll dock. Jag är på ÄL +7 men har haft det såhär i någon dag eller två. Kanske bara är skenis.
Jag är ny på detta med ägglossningstester. Har testat några dagar nu och idag fick jag ett någorlunda starkare streck.
Jag vet att det inte är helt positivt än men brukar det vara såhär när det är nära positivt? Borde man börja ligga på?
Precis!!! Ja jag får också lite hugg nertill i magen ibland. Verkligen hoppas!
Om jag kan hålla mig till BIM så blir det söndag nästa vecka, 16/10. Du då?