Linneisen skrev 2016-10-18 09:26:28 följande:
Nä jag tycker också att det var jättekonstigt att det gick över så fort! Men att de blir hårda o större är för att de förbereder sig på amning, så jag tänker att det blev nån reaktion i kroppen att ägget blev befruktat, men sen finns det ju ingen mening än med att man ska kunna amma, typ. Jag vet inte riktigt.
Inte så värst mycket faktiskt, ont i brösten då och lite molande värk långt nere i magen, men knappt alltså. och på äl+10 var jag luktkänslig. Annars ingenting.
Nån annan som känner igen dethär med brösten, som har plussat?
Jo, de är jag helt klart med på att de förbereder sig, men ändå konstigt att de helt plötligt "går tillbaka" sedan då? :S
Ok, jag har inget molande alls, så de känns med som negativt.
På ÄL+3 samt ÄL+4 kände jag mig lite illamående men de tänker jag kan varit symptom som bara kommit för man tänker på det...
Luktsinnet tycker min sambo att jag verkar fått bättre, medan jag vet inte..., jag bara reagerar ju när något luktar mycket lr något luktar dåligt.
Men han menade på att när jag kände på lukten, att han ätit choklad som var "ljus" (den var 52%) istället för mörk och dagen efter reagerade på att de lukta unket i sonens rum, medan han menade på att "så luktar de alltid i hans rum, de är ingen ny lukt här inne" så började väl han fundera mer på de än mig. Tycker de är svårt o säga något med de... haha!
Ja om någon mer vet vad som händer med brösten osv så får de gärna säga!!