Inlägg från: Anonym (Bebislängtan2016) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebislängtan2016)

Bim oktober 2016

Hej

Jag har längtat länge efter barn men pga stora problem med x och barn sedan tidigare så har vi inte satsat.

Nu har vi bestämt att satsa på detta.

Jag hade ÄL 19/10. Hade sex 12de 16de och 18de.

Har inte gjort nått test än men jag upplever att brösten börjat ömma. Vet inte om det är inbillning eller inte.

När tidigast kan testen ge utslag?

anna7607 skrev 2016-10-23 11:02:24 följande:

Det är olika från graviditet till graviditet. Jag får inte utslag förrän Bim min syster fick 6 dagar efter insättning Visserligen ivf för henne. så lite fusk där. Jag har bim om två dagar så de är bara att vänta. När har du beräknad mens?

Jag har aldrig riktigt haft koll på min mens utan den har kommit när den kommit. Men jag tror att den är regelbunden.

Jag laddade hem en app när jag fick godkänt av sambon med tillverkning och enligt den kommer nästa mena 2/12, men har ingen aning om det stämmer.

Men jag tror att appen verkligen träffade när ägglossning va då sekretet ändrades som vid ÄL.

Uppdatering. Kunde inte hålla mig från att göra ett grav test... negativt. Brösten va öm igår och mer idag. Brukar inte ha ömma bröst så det känns skumt. 10 dagar till BIM.

Hur ofta har ni testat er?

Vill ju kolla varje dag för att veta exakt vilken dag det visar....om det visar ngt. Men det kanske är onödigt.

Köpte 20 test ????

Anonym (Bebislängtan2016) skrev 2016-10-23 15:58:58 följande:

Uppdatering. Kunde inte hålla mig från att göra ett grav test... negativt. Brösten va öm igår och mer idag. Brukar inte ha ömma bröst så det känns skumt. 10 dagar till BIM.

Hur ofta har ni testat er?

Vill ju kolla varje dag för att veta exakt vilken dag det visar....om det visar ngt. Men det kanske är onödigt.

Köpte 20 test ????

Förstår inte varför det blev massa "??????" Efter jag skrev att jag köpt 20 st test
    Anonym (Jossan) skrev 2016-10-25 09:04:33 följande:

Jag hoppar in här :) nu är jag i bim +5 och mina bröst ömmar...typ som att körtlarna är svullna..kommer inte ihåg att det känts så förut vid mens..men vågar inte hoppas än då jag tog ett neg test i söndags. Kan jag testa imorgon bitti igen eller ska jag vänta ännu längre ? ???? plus att jag fått flytningar som liknar de vid äl....otålig väntan ????

Åh spännande. Jag väntar också. Jag ligger ÄL +6 och 8 dagar kvar till BIM. jag testade neg i förrgår.
Svar på tråden Bim oktober 2016