Bim oktober 2016
BIM allt mellan 22 och 24 oktober här.. tror jag iaf. är på dag 28 idag men har en cykel på mellan 26-32 dagar. försök nr 9 
vem trodde att det skulle vara så svårt att få ett syskon.
BIM allt mellan 22 och 24 oktober här.. tror jag iaf. är på dag 28 idag men har en cykel på mellan 26-32 dagar. försök nr 9 
vem trodde att det skulle vara så svårt att få ett syskon.
tog ett CB nu på förmiddagen.. såg direkt ett streck, om än väldigt svagt. ville inte riktigt fastna på bild men såg ut såhär.

och nu när det har torkat så är där ett väldigt blått, väldigt tydligt streck men det är trådsmalt. någon som tror någonting? vågar jag börja hoppas?

jag kände på mig så starkt efter dessa jättesvada streck att det ändå var något, något kändes annorlunda.. tänkte först att det skulle vara jätteonödigt att köpa ett CB digital idag då det ändå kan visa inte gravid. speciellt eftersom det bara gått 1,5 timme sedan jag kissade.
MEN...

här är det! nu väntar jag bara på att storasyster ska få springa fram och ge detta till pappa när han kommer hem från jobbet!
Tack för alla grattis!! 
Uppdatering. Kunde inte hålla mig från att göra ett grav test... negativt. Brösten va öm igår och mer idag. Brukar inte ha ömma bröst så det känns skumt. 10 dagar till BIM.
Hur ofta har ni testat er?
Vill ju kolla varje dag för att veta exakt vilken dag det visar....om det visar ngt. Men det kanske är onödigt.
Köpte 20 test ????
Är det rimligt att känna symptom ÄL+5? Molvärk och idag kliar brösten lite och lixom pirrar i bröstvårtorna. BIM på lördag 29/10 (tror jag), upptäckte med ÄL-test att jag hade senare ÄL än vad jag trott och iom det kortare lutealfas.
Bim + 1 idag och tog precis ett test . Negativt. Blev faktiskt besviken då jag typ vet att jag är gravid! Haha nä men mina symptom är ju verkligen som förra graviditeten nu och jag trodde verkligen på ett plus idag. Men tji fick jag. Om kroppen luras nu är de helt sjukt att man kan inbilla sig så mycket. Har graviditetskollens stickor, någon som har erfarenhet av de? :)