• Bakmamma

Bim oktober 2016

Hej

Under morgonen blev grav testet neg.

6 dagar kvar till BIM (2/11) Ngn timme senare under morgonen så va det mens liknande blod i toaletten och på pappret. Nu mensvärk. Kan detta va nid blödning? Hoppas!

• Bakmamma
    Persson123 skrev 2016-10-27 12:53:01 följande:
    Tog också ett test idag som var negativt. Har bim om tre dagar. Fick mensliknande blod igår som även fortsatt idag. Är som ditt. Är i toan och på papper , väldigt lite. Tror att det är mensen som är på gång. Men kan ju hoppas på nidblödning. Någon som har erfarenhet av nidblödningar?
    jag har ingen aning om hur nidblödning fungerar.... alltså hur det ser ut om det är samma färg, hur mängden är jämfört med mens osv. Självklart är detta olika för varje individ men det skulle vara intressant att höra andras erfarenhet.

Håller tummarna för oss :)
  • Bakmamma
    mammsen79 skrev 2016-10-27 17:21:48 följande:

Jag har det o haft sedan Lördags kommer i mellan åt brunt blir eller rött eller blandat, trodde först det var mens men så var det inte Lycka till!

Så du har fått ett +? :)
  • Bakmamma
    Bakmamma skrev 2016-10-27 17:28:37 följande:

Så du har fått ett +? :)

Kan man testa sig under blödning
  • Bakmamma
    mammsen79 skrev 2016-10-27 19:12:45 följande:

Fick en pluss igår ja jag testade medans det kom blod o skulle inte ha bim förens den 1/11 tog digitalt test visa gravid 1-2 veckor, barnmorskan tyckte med det var tidigt.

Men vad kul!!!!! Måste testa om ngn dag då. Jag fick ju neg idag så det kanske är tidigt att testa imorgon..?
  • Bakmamma
    mammsen79 skrev 2016-10-27 21:08:03 följande:

Vad har du för graviditetstest?

Jag har Graviditetskollens graviditetstest som jag köpte 20 st av. Kände på mig att det skulle bli några koller så jag köpte dom som va billiga.

Men kanske inte är så bra kvalité
Svar på tråden Bim oktober 2016