• anna7607

Bim oktober 2016

Hoppar in här jag med. Ägglossning just nu försök nr 17 & 2 missfall.

• anna7607
    Kolan91 skrev 2016-10-10 18:17:51 följande:

Då ligger vi lika i cykeln. Hade äl igår.

Hoppas hoppas att någon av oss i alla fall får turen att plussa eller till och med båda!! :) När var ditt senaste mf?

Då håller jag tummarna för oss båda... sista mf va på våran bröllopsresa 15 maj sen dess har det inte tagit sig. Det första va på julafton och nu börjar det verkligen ta på psyket. Man blir ju helt manisk haha känner efter köper test och blir lika ledsen varje gång.
  • anna7607
    Yv1 skrev 2016-10-18 10:02:58 följande:

Halloooooooo (igen)

Jättekonstigt... Kan man påverka själv sin mens??? Om man verkligen inte vill att den ska komma? Fick mens i förrgår och i går kväll tog den slut??? Två dagar?

Min mens har vart jättesparsam, de hade räckte med trodskydd?! För tampongen va knappt blodig. Brukar ha mens i 7 dagar!!!'? Vad är detta??

Tog ju ett grav test bim-1 och eftersom "mensen??!" Kom på bim har jag inte tagit något mer...

Med mitt första barn hade jag ingen mens så här.. Kan jag vata gravid ändå? Eller vad händer med kroppen???

Så va min mens förra grav. Blödde brunt till och från i fem dagar. Negtest bim+1 positivt bim+5. Men missfall tre dagar senare. Nu är de bim-7 försök nr 17. Vet inte hur länge jag ska orka. Två missfall under tiden. Julafton 2015 och 15 maj.
  • anna7607
    SJZH skrev 2016-10-19 08:25:54 följande:

Innan jag började med ÄL-stickor o så, så har jag helt gått efter appen o mina egna känningar.

Jag har oftast väldigt lite flytningar, så har inte riktigt kunnat gå på de.

Däremot brukar jag få lite ont i ländryggen runt ägglossning... har ju dock aldrig kunnat säga om de är före, under lr efter själva ägglossningen. Men nu de sista månaderna med ÄL-stickor, så har jag regerat på att värken i ländryggen kommer ca 1 dag efter första Stickan givit utslag! Hehe...

Värken brukar komma när ägget släpper så mysa ska man hinna innan efter och under. Jag har tidig ägglossning redan två tre dagar när mensen slutat. Ska ha min nu den 25e m.. mens alltså. Försök nr 17 suck
  • anna7607

Jag har haft två missfall senaste va 15 maj. Jag har två stora barn sen innan. Det är väl åldern som strular. Men de är bara att kämpa på så länge man orkar.

• anna7607
    SJZH skrev 2016-10-19 09:27:28 följande:

Jag hoppas verkligen att de går vägen för er snart!! :)

Tack snälla du.... en evig väntan. Jag vaknade mitt i natten några dagar efter ägglossning av en ilande känsla i livmodern helt galet. Så nu är de bara att vänta till Bim. -6 just nu
  • anna7607
    TheKlister1990 skrev 2016-10-19 10:03:19 följande:

Jag både tempar och kör ältest men exakta dag är lite osäkert men litar mest på min egen kropp, tempappen satta tex äl dagen efter jag tycker ägget borde släppt! Ligger på äl +6 idag :D

Fertiltsekret, om man har det, är ju oxå ett bra sett å hålla koll. Flytningarn brukar ju snabbt bli anorlunda dagen efter äl!

Jag har fått svamp :0 de började för tre dagar sen... det är något jag aldrig har annars.
  • anna7607
    mariama skrev 2016-10-19 10:34:23 följande:

Äl+9/BIM-4, tog test imorse men det såg negativt ut. Tycker att det borde synas idag om det skulle vara något? Det gjorde det i förra graviditeten i alla fall. Ska väl inte ge upp hoppet än men känns inte så hoppfullt ändå! Dock är jag illamående till och från, har molvärk och ömma bröst. De två sista symtomen brukar jag inte ha innan mens i alla fall, men man vet aldrig vad kroppen hittar på, haha. Får testa imorgon också helt enkelt :)

Jag visade plus på bim+6 negativt bim+2 och hade brun mensblödning i fem dagar. & med min dotter gjorde jag åtta test innan de visa och då va jag 15+5 via rul och hade blödningar hela graviditeten.
  • anna7607
    TheKlister1990 skrev 2016-10-19 11:59:02 följande:

Svamp är ju nåt man lättare får vid graviditet men vet inte om det kommer så tidigt? :) men visst allt där nere förändras ju så att bebis ska trivas så varför inte!

Mina andra två som slutat i mf har jag haft sjuka flygningar en v innan mens. Så gång nr två visste jag fast gravtest va negativt och jag hade bruna flytningar i samband med mens så jag plussade bim +5. Men nu är de ju sjutton resor värre :)
  • anna7607
    TheKlister1990 skrev 2016-10-19 12:56:06 följande:

Okej men då kan svampen vara ett tecken istället för flyrningarna tänker jag ;) ja hellre flytningar än svamp huuu hoppas du får bukt med det kan ju bli riktigt jobbigt..

Jaaaaa det är riktigt jobbigt. Kliar mig när jag sover helt hemskt. Hellre rejäla flytningar än detta haha
Svar på tråden Bim oktober 2016