Inlägg från: kvinna29årskåne |Visa alla inlägg
  • kvinna29årskåne

Bim oktober 2016

Bim 18 oktober. Har prickat in ägglossningen denna månaden. Hoppas verkligen att det blir ett +

• kvinna29årskåne
    lisohl skrev 2016-10-06 12:42:43 följande:

Jag har bim 16 oktober och eftersom jag använde äl-tester den här månaden vet jag att vi prickade äl. Håller verkligen alla tummar! Vilket försök är det för er?

Vi är inne på 10 månaden nu med försök. Börjar bli lite frustrerad då det inte blir något. Men använde också ältest denna månaden så ni får vi vänta på plus. Hur länge har ni försökt?
  • kvinna29årskåne

äl  + 9 och bim- 4. spännande. eftersom jag använde ältest denna månaden vet jag att vi prickade in äl. sedan är frågan om det har tagit sig eller inte. kan ju alltid hoppas.

• kvinna29årskåne

Bim idag.ingen mens i sikte. Har inte hunnit ta något test. Får göra det imorgon bitti. Jag hoppas verkligen på denna månaden.

• kvinna29årskåne

bim igår. ingen mens i sikte. tog test imorse, så klart var det negativt. men mensen kommer väl om några dagar som den brukar göra, blir väl inget plus denna månaden heller. suck. 

• kvinna29årskåne

Hade bim i söndags. Ingen mens i sikte än. Negativt test. Frågan är om kroppen jäklas som vanligt och att mensen dyker upp om någon dag? Eller om man ska fortsätta hoppas?

• kvinna29årskåne

Bim+ 3. Mensen har inte dykt upp. Testade igår, negativt. Är det kroppen som bråkar med mig eller ska jag fortsätta hoppas?

• kvinna29årskåne
    Ang82 skrev 2016-10-19 10:30:13 följande:

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

Grattis. Man ska aldrig ge upp. Jag är inne på 10 försöket
  • kvinna29årskåne

Hade äl den 3 oktober (använde ältest som gav positivt resultat då). Passade på att mysa dagarna innan och efter.

Bim beräknades till den 16 oktober.

Ingen mens kom och nu är det 4 dagar efter bim. Har testat mig men har bara blivit negativt. Ska jag hoppas på ett plus eller ska jag ge upp?

• kvinna29årskåne
    Haiduchi skrev 2016-10-20 16:26:09 följande:

Ja jag ser två sträck iaf :D

Hur många dagar efter äl är du ?

17 dagar. Hade äl den 3 oktober enligt ältest
  • kvinna29årskåne
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-20 16:08:11 följande:

Är det inbillning eller är det två sträck där?

Detta testet visade tydligt. tog ett cb digitaltest idag: det stod: inte gravid: fattar ingenting. Är det för tidigt att testa med digitalt eller?
  • kvinna29årskåne

Är det kroppen som jäklas med mig eller vad händer?fortfarande ingen mens. Har bim+ åtta imorgon. Testade ju positivt i torsdags, negativt i fredags och negativt idag. Ska prova imorgon igen

Suck...

• kvinna29årskåne

bim+ 10 idag. Ingen mens i sikte än. Har köpt test, tänkte kontrollera en gång till imorgon för att se om det ger ett plus. Annars får jag väl ge upp för denna månaden och hoppas på att mensen kommer snart. Hur länge efter bim kan man plussa? 

• kvinna29årskåne

Fattar ingenting. Det är väl bara att inse att kroppen bråkar och att hoppas att mensen ska komma snart så man kan börja ett nytt försök. Suck

• kvinna29årskåne

Har känt som om mensen har varit på väg flera dagar nu men än har den inte dykt upp. Känner mig illamående emellanåt och får väldigt ont i magen( som mensvärk) men mensen kommer inte. Börjar undra om det är något som är fel eller om jag kan vara gravid och att testet inte visar något?

Svar på tråden Bim oktober 2016