• Yv1

Bim oktober 2016

Hejsan. Jag har bim den 15oktober, är så nervös och hoppas verkligen de tagit sig. Dock inga större förväntningar då vi endast mös innan beräknad äl.. Men man vet ju aldrig.. Kanske kanske.. Jag letar och letar ev gravidtecken, läser sllt jag kan komma åt.

Jag har haft huvudvärk sen äl.. Endast de jag kan se som ett täcken. Sen så känns magen utåtspänd (kan ju vara för jag tänker och letar tecken).

Vi planerar andra barnet, förra gången tog de sig på första försöket, så hoppas de ska hända nu med. Är idag bim-10..

• Yv1
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-05 17:49:02 följande:

Jag kan seriöst inte fatta att det är sant :O Det var första försöket och allt :)

Massa grattis!
  • Yv1

Så skoj att läsa om er alla...

Jag letar och letar grav.tecken..

Det enda jag kan tänka mig är att jag haft ont i huvudet sen två dagar efter äl, yrsel till och från samt finnig hy som jag aldrig har annars. Min mage känns lite uppspänd (kan ju bro på att jag tänker på den grymt mycket) sen två dagar tillbaka har jag vart mer kissnödig med...

Kan detta vara tecken?

Någon annan här inne som försöker skaffa andra barnet? Var grav.teckena samma som med första?

• Yv1

Har alla känt stick/hugg i livmodern/äggstockarna innan + eller när ni testat??

• Yv1
    jessi84 skrev 2016-10-10 21:27:07 följande:

Fått det bekräftat ännu mer. Vi ska få en till bebis. Kan inte fatta det :)

Stort grattis!! ????????

Håller tummarna för mig med!
  • Yv1
    jessi84 skrev 2016-10-11 19:42:51 följande:

Tack :)

Håller tummarna för dig. När har du Bim?

Jag är på bim-4 nu så den 15e! Hela kroppen känns på något sätt gravid. Men de kan ju vara hjärnspöket. Jag hoppas ju! I så fall är de andra barnet. Hade vart så skoj!
  • Yv1

Grattis alla som plussat och grattis i förskott till alla pluss som förhoppningsvis kommer!

Ni med två barn eller fler? När tog det sig för er? "Första barnet:första försöket, andra barnet: fjärde försöker" ja ni fattar hur jag tänker..

Hade vart skoj att veta!

Min första tog sig direkt på första försöket, nu ska jag snart testa igen om inte tant röd dyker upp innan. Om de visar pluss är även detta första försöket... Tänkte om de är "ärftligt" eller hur man ska beskriva de??

Någon som kan stilla min lilla undran? (Idag är jag på bim-4,snart bim-3) kan knappt hålla mig mer på att testa mig.

• Yv1

????????????

Hej tjejer!

Gick på toaletten nyss, svag svag ljusrosa flytning?? Kan det vara mensen som är på g? ????

Någon av er som plussat som haft samma?? Är på BIM-3

????????????

• Yv1

Testa eller inte testa, de är frågan. Är på bim-2.. Funderar på om jag ska göra ett test imorgon när jag vaknar (bim-1).. Vad säger ni??????

Hjälp

• Yv1

Ååååå.. Ett stort fett minus i morse :( typiskt?! Har massa möjliga symtomer?! Efter testet har jag fortfarande molandevärk i tjejmagen. Håller tummarna och hoppet uppe! Snälla säg att inte tant röd kommer!

Ni är mitt hopp just nu, (någon här som plussat bim+8) håller tummarna att så är fallet för mig med.. Åååååååå... :(

Svar på tråden Bim oktober 2016