Bim oktober 2016
Jättestort grattis!!
Jättestort grattis!!
Ser verkligen ut som ett plus! GRATTIS! :D
Ni som plussat Stort grattis! Undrar om någon av er fått mellanblödning i samband med graviditet? När i såfall gjorde ni gravtest?. Har nämligen fått olika svar från gyn som tycker jag ska avvakta en dag o barnmorskan tycker jag ska avvakta en vecka. Är orolig o förvirrad just nu.
jag har ingen aning om hur nidblödning fungerar.... alltså hur det ser ut om det är samma färg, hur mängden är jämfört med mens osv. Självklart är detta olika för varje individ men det skulle vara intressant att höra andras erfarenhet.
Håller tummarna för oss :)
Kan man testa sig under blödning
Men vad kul!!!!! Måste testa om ngn dag då. Jag fick ju neg idag så det kanske är tidigt att testa imorgon..?
Jag har Graviditetskollens graviditetstest som jag köpte 20 st av. Kände på mig att det skulle bli några koller så jag köpte dom som va billiga.
Men kanske inte är så bra kvalité
Fick min mens igår men viskade positivt på graviditetstest den 26/10. Vad händer?? Kan man vara gravid trots mens? Eller är det ett missfall? Någon som känner igen det här? Är ledsen orolig.
Man kan vara gravid trots mens men är det väldigt färskt blod och symptom börjar försvinna så kan det vara MF. Ta ett nytt test och är det svagare än innan så kan det tyvärr vara MF men som sagt så har jag läst om många som varit gravida trots mens. När hade du BIM? Plussar man innan BIM så är ju chansen lite större för MF.. håller tummarna att det bara är någon blödning av andra anledningar. Tex sköra slemhinnor .. kram!
Okej men var det rött blod som kom? Ibland gör sig kroppen av med "rester" pga graviditet.. hoppas det var det som hände dig! Har du tagit nytt test idag?