Gör en ny tråd här.. Haft svaga plus i 2 veckor och trodde jag var gravid men enligt gyn var jag inte det. Mina senaste cyklar har varit längre än vanligt och varför jag har fått svaga plus på flera olika test vet jag inte och läkarna har ingen förklaring
Som rubriken lyder. Jag är så deppig och känner mig gravid. Enligt läkarna var jag aldrig det trots säkert 20 positiva gravtest. Hade dock en cysta den 2/8 på gynakuten och i samband med undersökningen så började jag blöda. Blödde i 3-4 dagar,ver inte vad blödningen var men nu tror jag och ev läkarna att det kunde varit en tidig gravidetet som tillbakabildats eller att cystan gjorde att jag fick svaga plus,vilket jag inte tror. Har 5 barn och känner igen symptomen,haft både x ggr 2 och 3 missfall samt 3 aborter.
Var på gyn igår och deras test var negativt men när jag gör hemma med morgonurin så börjar dom bli positiva igen och jag provar alla tester,tog tom 2 av Apotekets egna,ett igår och ett i morse.
Om det var en nens den 2/8,så hade jag förmodligen ägglossning runt 19-21 och den 20:e hade vi sex.
Så kan vara gravid nu då för cystan var borta och enligt mina långa cyklar är jag ca bim-2.
Mår illa,vaknar och måste kissa på nätterna,huvudvärk och trött!!
Brösten bränner liksom till då och då,bröstvårtorna är mörkare och synliga ådror på brösten.
Och sen en fråga till???
Många kommer bli irriterade men blir svagt positiva gravtest,nästan alla märken,starkare när det gått ett tag?
När jag inte har varit gravid så har jag inte fått något plus eller att det blivit plus när det torkat. CB litar jag inte riktigt på men andra test,tex Apotekets egna,testlagrets stickor,Lloyds,preg???
Blir ett nervrak snart!! Och det är inte klimakteriet enligt läkarna flr jag har många ägg.
Snälla finns det någon som orkar bolla lite med mig?
Cellprov visade inget heller.
Någon som känner igen sig eller bara orkar skriva lite? Man känner sig så ensam och konstig!
Lägger in senaste 2 testerna,ett från Lloyds och ett från Apotekets egna.
Tacksam för svar:-,(