Inlägg från: lilsis |Visa alla inlägg
  • lilsis

IVF första barnet BF feb-apr 2017

Gjorde första äggplocket okt 15, tre befruktade ägg, ett tilllbaka och två till frysen, det färska gav inget. Plussade med båda de frysta i början av 2016 men båda missfall 5+1.

Nytt äggplock i slutet av juni, sex ägg men bara ett dög till något och det plussade jag på och är i 12+0 idag.

Har sett klumpen på VUL 7+5 och hundvalpen 9+5 och har NUPP 13+1 dvs om en dryg vecka. Evigheter dit...

Inte en droppe blod än så länge men oron är konstant och jag har svårt att tro att det kommer gå vägen

Har ändå försökt acceptera genom att teckna utökad gravidförsäkring, köpt lite begagnade kläder och även en barnvagn (den jag ville ha dök upp billigt i närheten så vi slog till). Men jag vet inte.

Jag hoppas det sjunker in senast vid RUL som är bokat till v 18+2, 21/10.

• lilsis

Väntar på svar på NIPT efter att kub visade hög risk (1:49) för trisomi 13+18.

V 15+6 idag.

Borde gå och kolla brevlådan.

• lilsis

Mår finfint. Bäckensmärtor men sjukskriven sedan v 16 så det är hanterbart. RUL ua men såg inte könet. Gjorde köns-UL i onsdags (22+1) och det är en liten Viktor som är lagom stor Sparkar och buffar och har sig rejält.

Svar på tråden IVF första barnet BF feb-apr 2017