Inlägg från: Tindra85 |Visa alla inlägg
  • Tindra85

IVF första barnet BF feb-apr 2017

Hej alla glad, äntligen gravida, kämpare!

Jag tänkte försöka starta en ny tråd då jag tycker många trådar är lite sådär halvt aktiva och jag hänger här alldeles för mycket ; )

Skulle gärna stanna på familjeliv och inte hoppa över till Facebook.

Vi befinner oss nu i v 12+6, och har 6 ivf bakom oss med missfall i v11 i våras med tvillingar och ett MA v8 förra våren som enda resultat så vi hoppas hoppas hoppas allt ska hå vägen denna gången!

Hoppas vi är några stycken som vill hänga tillsammans här. Ha en bra dag!

• Svar på tråden IVF första barnet BF feb-apr 2017
  • Tindra85

Grattis!

Usch blödningar är jobbigt, har sluppit det helt än så länge sen a gången - är så tacksam för det!

Vi har gått på Rmc i Malmö och gick sedan vidare till Nordic. Ni då?

Vi gjorde kub förra veckan och det såg bra ut här också : ) så nu är det en låång väntan till rul...

• Tindra85

Hej igen :)

Här rullar det på, 13+6 idag och tycker tiden kan snabba på sig lite till rul och att känna något. Börjat få lite morgonmage (tarmarna har ju gjort magen svullen länge på kvällen) och det börjar sjunka i mer. 1,5 mån till rul är låååång tid bara :(

Mitt illamående har äntligen börjat släppa lite, även om jag har dåliga dagar ibland. Men kräks bara någon gång då och då så det är skönt. Hur går det för er? Hur mår ni?

Trevlig helg!

• Tindra85

Vad kul att du kom hit :)

Min chef har varit med mig i med-och motgångar hela vägen så hon vet allt och vet nu också vilket har vari skönt då jag inte kunnat prestera på topp alltid både pga bergodalbanan med de olika försöken- men även nu, att börja kl 6 har varit en pärs ;)

Vi har rul 19/10 tror jag :) skönt med en semester! Vi är i valet och kvalet om vi ska våga oss iväg senare i höst.. Dock glad att vi inte bokade i somras som vi tänkt- ligga o må dåligt en vecka utomlands nej tack :)

Jag har kört jeans med uppknäppt knapp med hårband i hittills, har ett par mammajeans också men tycker de trycker och spänner på magen vilket e obehagligt :( hur gör ni?

hoppas 2014 skrev 2016-09-10 14:42:11 följande:

Halloj

Vi har gått in i v 7 (16+1) nu o håller med... tiden går så sakta t rul (3okt för oss).. om en v åker vi t Grekland o sen är det bara 1v kvar..

Har ni berättat på jobbet än? Jag är rund om magen i vanliga fall med men börjar få problem att dölja.. funderar att berätta för chefen under v som kommer o efter RUL sluta dölja bara..

Ha en bra helg!

Svar på tråden IVF första barnet BF feb-apr 2017