Kille blir inte tillräckligt hård
Hej!
Jag har ett problem.
Min sambo och jag har varit tillsammans i ca 2 år nu och vi har haft "problem" med sexet sen början.
Det är inte ett sånt problem att det stoppar oss från att vara med varandra, men jag vet att det skulle kunna vara så mycket mer fulländat än det är!
Jag tror inte att han är så sexuellt erfaren, även om man förväntar sig att alla 40 + är det. Personligen är jag runt 30 med en del erfarenhet i baggaget.
Han verkar inte vara medveten om att det är hans erektion som är problemet i vårat sex. Senast igår kväll så bestämde han sig för att ta mig bakifrån. Han försökte o försökte men det slutade med att jag blev så uttråkad att jag bad honom att lägga sig ner istället och avslutade oralt för honom. Jag fick absolut ut noll av den erfarenheten, men jag tänker också att man kan inte få allt alltid.
När vi pratade lite snabbt om det efter så "skyllde han ifrån sig" på mig.
Att jag var för tight, att han inte kunde komma in. Men jag kände ju helt klart att den var alldeles för mjuk. Man kan ju inte bara lägga in kuken?
Det är heller ingen mega-kuk utan mer en normal-lång och grov.
Jag försöker att utnyttja morgonståndet så gott jag kan. Problemet är bara att det ofta "dör" efter 1-2 minuter av penetration.
Har någon några tankar om vad jag kan göra för att få uppleva ett fullt samlag med min sambo utan att oroa sig över sviktande stånd?
Kan en penisring hjälpa?
Någon kommer säkert att säga att det är värdelöst med förhållande utan kommunikation, men det är något jag aktivt valt att inte säga något om.
Om vi har "problem" med det redan nu så kommer han inte att känna sig bättre om jag påpekar det. Jag vill inte krossa honom.
Därför vill jag gärna ha tips om vad jag kan påverka och smyga in det lite snyggt. :)