• Anonym (Ägget)

Fjärrstyrt ägg

Vi tänkte prova ett fjärrstyrt ägg som man kan styra med en fjärrkontroll.
    Är det någon som har provat det? och fungerade det bra? va det bra styrka på vibrationerna? lät det mycket? Tacksam för inputt

• Svar på tråden Fjärrstyrt ägg
  • Anonym (Äggälskare)

Har haft en mängd olika ägg, svindyra fjärrstyrda och enklare med sladd.

Jag väljer de enkla med sladd alla gånger. Man har ingen lust att ligga och justera inställningar med en telefon mitt i alltihop, utan då är en fysisk knappt toppen! Och sladden är bra att styra ägget med så slipper man få vibrationsskador i händerna

• Anonym (Swinger)
    Anonym (Äggälskare) skrev 2016-09-06 20:36:02 följande:

Har haft en mängd olika ägg, svindyra fjärrstyrda och enklare med sladd.

Jag väljer de enkla med sladd alla gånger. Man har ingen lust att ligga och justera inställningar med en telefon mitt i alltihop, utan då är en fysisk knappt toppen! Och sladden är bra att styra ägget med så slipper man få vibrationsskador i händerna

Håller med om att sladd och lite mer kraft är att föredra. Fjärrstyrda är mer en kul grej när man sitter på en restaurang eller liknade och är på bushumör.
  • HasseA

För oss har ägg inte varit någon stor succé, och det beror på att det inte är därinne som vibrationerna gör någon stor "nytta". Sedan har vi insett att det bara är vid vissa situationer som det fungerar, dvs att om vi handlar mat, går omkring och letar och plockar, då är koncentrationen för stor på det. Sitter man på ett café och fikar kanske det fungerar bättre.

Ett ägg har jag recenserat, ett bra ägg, det går att läsa om här: hasseochanna.wordpress.com/2009/06/02/recension-agg-varning-sex/

• Anonym (Swinger)
    HasseA skrev 2016-09-06 21:10:16 följande:

För oss har ägg inte varit någon stor succé, och det beror på att det inte är därinne som vibrationerna gör någon stor "nytta". Sedan har vi insett att det bara är vid vissa situationer som det fungerar, dvs att om vi handlar mat, går omkring och letar och plockar, då är koncentrationen för stor på det. Sitter man på ett café och fikar kanske det fungerar bättre.

Ett ägg har jag recenserat, ett bra ägg, det går att läsa om här: hasseochanna.wordpress.com/2009/06/02/recension-agg-varning-sex/

Har samma uppfattning. Lite kul som leksak men rätt värdelöst som sexhjälpmedel. Lägg pengarna på en riktig Magic Wand om man vill ha något som fungerar. Enda gången ett fjärrstyrt ägg fungerat som tänkt var tillsamnans med en gummitrosa med en ficka som gjorde att vibrationerna hamnade där dom gör nytta. Var dock rätt vädelöst då flickvännen inte trivdes med dessa trosor.
  • Anonym (Äggälskare)

Jag använder bara ägget utanpå, tycker heller inte att det gör nytta på insidan..

• Anonym (Swinger)
    Anonym (Äggälskare) skrev 2016-09-08 13:48:19 följande:

Jag använder bara ägget utanpå, tycker heller inte att det gör nytta på insidan..

Utanpå fungerar ägg bra men det finns ingen anlednig till att betala extra för ett fjärrstyrt. Bätte att lägga mellanskillnaden på annat skoj.
  • Anonym (Ägget)

Tack för era svar. Tror jag provar en enkel variant och köper henne en rejäl rabbit stav

• Marrani

Jag har ett sladdlöst rosa "ägg" Iball som man styr med hjälp av en app från mobilen. Suuuuper bra och även lite rolig med olika spel om man vill knipöva :))

• Anonym (mizzyK)
    Smart Mini Vibe kan man styra med mobilen, även på distans, och är en grym lite sak som jag kan rekommendera. Många funktioner och går även lägga in egna låtar som den vibrerar till.
Svar på tråden Fjärrstyrt ägg