Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Kako

Hjäääälp

Hej.. jag var på ett tidigt ultraljud i vecka 6+4 och allt såg bra ut. Igår så var ja på ett nytt ultraljud vecka 8+4 .. men man såg bara hinnsäcken och gulsäcken.. och brevid gulsäcken så såg man en lite liten sak.. foster?? Som var 3.5 mm

Nu till min fråga. Vad har hänt? Allt såg ju bra ut i vecka 6! Och nu är det missfall? Nån mer som har vart med sånt här innan?

• Svar på tråden Hjäääälp
  • elinlinnea
    Kako skrev 2016-09-06 21:47:20 följande:

Hej.. jag var på ett tidigt ultraljud i vecka 6+4 och allt såg bra ut. Igår så var ja på ett nytt ultraljud vecka 8+4 .. men man såg bara hinnsäcken och gulsäcken.. och brevid gulsäcken så såg man en lite liten sak.. foster?? Som var 3.5 mm

Nu till min fråga. Vad har hänt? Allt såg ju bra ut i vecka 6! Och nu är det missfall? Nån mer som har vart med sånt här innan?

Är det bekräftat missfall? Förstår inte riktigt din fråga. Vad sa bm till dig? Det kan vara väldigt svårt att se ibland också.
  • Kako

Dom sa att ja skulle avvakta i 10 dagar för ett nytt ultraljud.

• elinlinnea
    Kako skrev 2016-09-07 09:42:39 följande:

Dom sa att ja skulle avvakta i 10 dagar för ett nytt ultraljud.

Vad jobbigt för dig att bara gå och vänta :(

Jag har varit med om en ofostrig graviditet, då såg man hinnsäcken och gulesäck men ingen liten prick så det borde gå att utesluta iallafall.

Håller tummarna att det bara är väldigt fel räknat med datumen. Hoppas det löser sig för er och att du får svar snart. Det är en pina att bara gå o vänta.
Svar på tråden Hjäääälp