Inlägg från: Diremone |Visa alla inlägg
  • Diremone
    1a barnet skrev 2016-09-10 09:16:29 följande:

Va skoj :)

Har du några symtom än? Jag har inte haft så mycket mest trött faktiskt men det hinner väl komma antar jag :)

Jag har inte så jättemycket symptom, har lite lätta mensvärksliknande känningar i magen ibland.. Det är väll det som jag "dragits" med. Kände järnsmak i munnen och blev lätt åksjuk strax innan jag fick reda på att jag var gravid, men det har jag inte direkt märkt av sen dess. Och härom veckan så mådde jag illa typ dygnet runt (inte så jag spydde) och var fruktansvärt trött, men det höll bara i sig någon vecka det också.. Men sen den veckan är jag inte sugen på mat, särskilt inte på grönsaker typ sallad, gurka, tomat.. Paprika vill jag knappt ens se *urk* Men överlag verkar jag vara ganska förskonad än så länge

Jo, jag får kväljningar om jag stoppar in en kapsel i munnen (du vet sån som det är fiskolja/medicin etc i), jag behöver inte ens försöka svälja den.. Som tur är kan jag fortfarande ta tabletten med folsyra.
  • Diremone
    Mami2017 skrev 2016-09-11 15:17:16 följande:

Vilken vecka är ni i och har ni gått upp några kg ännu? Jag är i vecka 10 och har gått upp 6 kg..

Jag är i v. 9

Idag väger jag ca 1 kg mer än den veckan då jag plussade, men det går upp och ner så svårt att säga
  • Diremone

Kul! Den här tråden verkar tyvärr gå lite trögt men jag hoppas att den vill rulla igång lite bättre :-P

Jag har BF 28/4 så vi är ju i stort sett på samma ruta Hur mår du? Några symptom än?

• Diremone

Absolut Vi kan ju börja med att göra en lista över vilket BF man har och kanske ungefär var man bor. Det är ju lite kul att se Så kan alla i tråden fylla på allt eftersom det (förhoppningsvis) trillar in mer folk

BF- lista

28/4 Diremone, Borås

• Diremone

BF- lista

3/4 Isabellaandre, Stockholm Sundbyberg

15/4 Väääntan, Uppsala

28/4 Diremone, Borås

Det går bra att kopiera listan och fylla i sitt eget namn och datum på rätt ställe

Svar på tråden Bf april 2017