• 1a barnet

Bf april 2017

Hej. Tänkte höra om det är fler som har bf april 2017 som man kan diskutera vidare med? Har inga vänner som är gravida och är för tidigt att gå ut med nyheten än..

Gravid
  • Svar på tråden Bf april 2017
  • Längtarefterdig08

Här är en till! Äntligen gravid efter 2 års försök! BF 20 April. Är i vecka 11 och mår pyton. Illamående, trött, kräkningar och sjukskriven. Trodde att jag skulle njuta mig igenom hela graviditeten men icke. Hoppas att detta vänder snart så jag får börja njuta. Någon mer som är hopplöst illamående? Kram till er

• Skenhede
    Längtarefterdig08 skrev 2016-09-26 14:30:51 följande:

Här är en till! Äntligen gravid efter 2 års försök! BF 20 April. Är i vecka 11 och mår pyton. Illamående, trött, kräkningar och sjukskriven. Trodde att jag skulle njuta mig igenom hela graviditeten men icke. Hoppas att detta vänder snart så jag får börja njuta. Någon mer som är hopplöst illamående? Kram till er

Jag är också sjukskriven på grund utav illamående :/ Är i vecka 10. Inte kul alls. 
  • Skenhede
    Diremone skrev 2016-09-24 23:22:00 följande:

Kul! Den här tråden verkar tyvärr gå lite trögt men jag hoppas att den vill rulla igång lite bättre :-P

Jag har BF 28/4 så vi är ju i stort sett på samma ruta Hur mår du? Några symptom än?

Kul! 

Jag har extremt illamående och har blivit sjukskriven vilket är väldigt jobbigt med två barn som vill ha uppmärksamhet. 

Och i och med att det är tredje graviditeten så har magen svullnat som en ballong... Obestämd så det ser ut som att jag är i vecka 20. Blir inte lätt att dölja...
  • UgurBöcegi
    Skenhe­de 

Det är inte lätt när man har barn hemma som man måste ge mycket uppmärksamhet jag har också en pojke som är 7 år går i skolan mår jätte dåligt och jobbar men vet ej hur länge till med denna illamående fy bara säger jag :( första var inte alls så här.
  • Skenhede
    UgurBöcegi skrev 2016-09-26 17:03:43 följande:
    Skenhe­de 

Det är inte lätt när man har barn hemma som man måste ge mycket uppmärksamhet jag har också en pojke som är 7 år går i skolan mår jätte dåligt och jobbar men vet ej hur länge till med denna illamående fy bara säger jag :( första var inte alls så här.
    Man får så dåligt samvete :( Du kan inte försöka vara hemma några dagar från jobbet om du mår illa? Det måste vara jättejobbigt att jobba när man mår illa hela dagarna :(
  • Skenhede
    UgurBöcegi skrev 2016-09-26 17:26:39 följande:
    Skenhe­de jag hittar inte dig kan du lägga mig som vän så jag kan vara med i gruppen ? Sevda Simsek Özen
    Jag fick en vänförfrågan från dig men när jag skulle godkänna stod det att den inte var giltig. 

Jag kan inte lägga till dig :/ du har en inställning som gör att jag bara kan skicka meddelande till dig. 
Svar på tråden Bf april 2017