• Crazy catlady

    BIM den 15-19 sept

    Vill ni samlas här med mig ?! =)
    Bolla lite tankar om det längtade plusset och symtom osv ..

    Hade egentligen bim den 15 sept.. men min ägglossning kom 3 dagar senare denna månad och därför flyttar jag mitt bim till runt 17-18 sept.. 
    Är på äl+2 idag och känner mig som vanligt väldigt förhoppingsfull ! 

    Är 33 år, bor i Östergötland och detta är vårat försök nr 11 =) 
  • Svar på tråden BIM den 15-19 sept
  • FrökenE1985
    Crazy catlady skrev 2016-09-15 10:42:15 följande:

    Jag håller med dig.. helt galet va kroppen kan luras :(

    jag köpte idag ett rfsu testa tidigt .. jag SKA vänta med den till imorgon.. haha men skulle det visa negativt på den imorgon så kan jag nog räkna med mens på lördag.. el söndag..


    Än är det ju inte försent att plussa. Men ändå liksom. Kände på tappen idag med, men den var så högt så nådde knappt. Det är väl iof bra. Men inte en tillstymmelse till plus på stickan. Var är våra plus?? Vill ju ha det nu! Haha

    Funderar på att köpa ett PE men har två tester kvar från billiga tester så känns lite onödigt ändå.
  • mrsuppstrom
    Crazy catlady skrev 2016-09-15 10:40:16 följande:
    Välkommen ! Va tråkigt.. men än är det ju inte försent :) . försöker intala mig själv det varje gång.. Men man har någon lustig känsla i magen att det kan ske inte blir något denna månad..

    Har ni försökt länge ? Har du några känningar?

    Försöker intala mig det också. Att det ännu är förtidigt för att testa för mig. :)
    Det här är försök 3. Men är första gången jag använt ÄL-test och gravtest.


    Jag har upplevt att magen är svullen och att jag har en lätt molande värk. Har även upplevt värk under rumpan som jag annars bara brukar få när jag har mens. Tycker jag är mer gråtmild än vanligt. Känner dock ingenting i brösten som andra verkar göra. 
    Har aldrig tidigare känt av något efter ägglossning, utan det brukar mest komma mensvärk dagen innan eller samma dag jag ska ha mens. Men jag vet inte, det kan ju vara som jag inbillar mig, eller känner efter extra mycket. :P

  • livias

    Bim på söndag. Än sålänge har jag lyckats hålla mig ifrån att testa..! "Symptom" jag har är kliande bröstvårtor, brännande känsla i brösten ibland. Alltså inte ömma som dom brukar vara innan mens, hugg och värk till och från i sidorna, svagt illamående i tre dagar. TRÖTT!! Och ett humör som heter duga haha. Men med flera år av försök så vet jag också att allt det där kan lika gärna resultera i tant röd:( Men hoppas såklart! Lördag blir det test, om jag lyckas hålla mig en dag till :)

  • mrsuppstrom
    livias skrev 2016-09-15 10:49:50 följande:

    Bim på söndag. Än sålänge har jag lyckats hålla mig ifrån att testa..! "Symptom" jag har är kliande bröstvårtor, brännande känsla i brösten ibland. Alltså inte ömma som dom brukar vara innan mens, hugg och värk till och från i sidorna, svagt illamående i tre dagar. TRÖTT!! Och ett humör som heter duga haha. Men med flera år av försök så vet jag också att allt det där kan lika gärna resultera i tant röd:( Men hoppas såklart! Lördag blir det test, om jag lyckas hålla mig en dag till :)


    Åh håller tummarna för dig! Man vill ju gärna plussa nu - helst igår :P Men det gäller att ha is i magen. Själv testade jag negativt idag så tänkte testa igen på BIM som är på söndag. 
  • livias
    mrsuppstrom skrev 2016-09-15 12:36:50 följande:

    Åh håller tummarna för dig! Man vill ju gärna plussa nu - helst igår :P Men det gäller att ha is i magen. Själv testade jag negativt idag så tänkte testa igen på BIM som är på söndag. 


    Då har vi bim samma dag!! Håller tummarna för dig också!:) Ja vi får peppa varandra att vänta in bim innan test..
  • FrökenE1985

    Duktiga ni är som håller er från att testa. Nästa gång ska jag fasen se till att inte ha några test hemma så jag får köpa om mensen är sen. Haha... svårt att hålla sig annars.

  • livias
    FrökenE1985 skrev 2016-09-15 15:57:19 följande:

    Duktiga ni är som håller er från att testa. Nästa gång ska jag fasen se till att inte ha några test hemma så jag får köpa om mensen är sen. Haha... svårt att hålla sig annars.


    Ja supersvårt! Har fyra test hemma visserligen men lyckats än sålänge. Har du testat idag?
  • FrökenE1985
    livias skrev 2016-09-15 17:55:33 följande:
    Ja supersvårt! Har fyra test hemma visserligen men lyckats än sålänge. Har du testat idag?
    Testade i morse. Men negativt såklart. Känns som att man får ställa in sig på mens även denna gång.
  • vi259
    FrökenE1985 skrev 2016-09-15 15:57:19 följande:

    Duktiga ni är som håller er från att testa. Nästa gång ska jag fasen se till att inte ha några test hemma så jag får köpa om mensen är sen. Haha... svårt att hålla sig annars.


    Lät smart att inte ha några hemma. Jag testar varje morgon och lika blankt varje dag:( trotts det skriker kroppen gravid
Svar på tråden BIM den 15-19 sept