• EllenA

Att få mens...världen är grym...

Så har man fått mens igen...varför är världen grym och låter mig tro att min kropp ställer in sig på en graviditet när den egentligen är mensen som är på g.....just idag känns det så jävla tungt att ytterligare en gång inse att det inte blev något den här månaden heller....fan, fan, fan, fan, fan! Dags att gå till jobbet och hålla masken - ställer in den planerade tjejmiddagen ikväll, orkar inte hålla humöret uppe....livet suger just nu.

• Svar på tråden Att få mens...världen är grym...
  • ollie

Kram till dig, vet hur det är att varje månad bli besviken.
    Hoppas det blir vår tur snart
    Kram Ollie

• Kattfot

*kramar om*
    Jag vet hur det känns, hoppas på bättre lycka nästa gång.
    Och du gå på tjejmiddagen, det kan kännas skönt ibland att få tänka på annat, fnissa och bara vara

• Tovsippan

EllenA: Vet hur det känns.

• Rajan

Stackare - det suger verkligen att få besök när man hoppas på något annat. Jag vet verkligen hur det känns och kan inte göra nåt annat än att säga att jag känner med dig.

• Kiss From A Rose

förstår precis vad du menar...

Kramar

• Fille04
    TS.

Känner samma som dig månad efter månad.
  • seafree

En till som vet hur det är! Jag väntar på att min mens ska komma igång ordentligt! Just nu så är den 1v förtidig(har ALDRIG varit tidig förut) men jag har små blödning när jag torkar mig.... så den kommer med all säkerhet! Det har den ju gjort varje månad i 4år så varför skulle denna månaden vara annorlunda?
    Men nu får jag påbörja min kur med Pergo lite tidigare än beräknat, jag får väl tänka positivt !

Skickar dig en styrke kram 8=..=8

• Chajsa

Jag vet hur det är. Det är förj-ligt. Mensen som tidigare varit ett tecken på att man kunde bli med barn och att allt fungerade, blir nu bara en påminnelse om att man inte blivit med barn. Jag brukade förbanna min kropp, men det blev så himla destruktivt att göra det varje månad. Så nu försöker jag ta hand om min stackars kropp istället. Den kan ju inte rå för att den gör som den gör. Så jag tar ett varmt bad, dricker något gott, äter choklad, ja tillåter det mesta. Och tycker synd om mig själv. Kanske ett tips. Hoppas det ordnar sig för dig i alla fall.

• Skrollisen

samma feta slag i ansiktet varje månad på bim.. eller ett ännu fetare slag en vecka efter när man verkligen tror att man lyckats.. livet suger..

• MTE

Vet precis hur du mår. Drog igår värsta ramsan och totalt nerdeppad. Tänkte faktiskt att nu jäklar kan det ha funkat, men så klart inte! Sån tur har man ju inte. Dessa ständiga minus, vill så gärna ha ett stort+. Vi har försökt i 4 år. Många försök-många minus.
    Men jag ger mig inte förrän jag får ett +.
    Kramar till dig/er alla.

Svar på tråden Att få mens...världen är grym...