• Anonym (Messi)

"Normal" storlek?

Hallå där alla familjelivare!

Jag blev nyligen medlem på bodycontact(en kontaktasida för sexuella kontakter) för det har varit ganska torrt på tjejfronten den senaste tiden, visste att det troligtvis är lättare att gå ut och träffa någon men tänkte ändå testa lyckan. Efter att ha varit medlem några dagar och kikat runt på lite profiler så kom jag och tänka på en sak. 95% av alla tjejer/par söker/har män som är ganska mycket över det "normala/genomsnittliga" och det verkar helt seriöst som att den normala storleken inte existerar, varken på parprofiler eller mäns. Är det hela bara en myt? Det här med vad som är det "normala"? Och att de flesta tjejer/kvinnor också föredrar något åt det normala hållet?

Har alltid trott att jag själv varit ganska normal med mina 13-14cm lång och 12 omkrets men efter att ha sett det här börjar man ju undra.

Nu är det ju bara några tusen av alla människor på denna planet som är registrerade på denna sida men ja, ni förstår säkert vad jag menar!

Med normalt så syftar jag på 13-15 lång och 10-12 omkrets.

Tänkte att jag slänger in en poll om vad ni alla föredrar, ni får gärna skriva vilket ni valde och varför :)

Trevlig helg på er!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Normal" storlek?
  • Anonym (Normal~)

Valde normal för att jag älskar analsex och de andra storlekarna känns lite väl stora för min smak när det kommer till just analsex. 

• Anonym (den stora bc hypen)

BC är ökänt för - det skåmtas friskt på dess forum om detta - att ha, procentuellt sett, osedvanligt storkukade män som medlemmar. Även en anmärkningsvärt stor del av kvinnorna annonserar efter specifika, stora, storlekar.

Tror det från männens sida saltas en del på vissa håll och vad gäller kvinnorna kan jag tänka mig att det är mer av en fantasi att få uppfylld genom en sexsida där man (som kvinna) kan vraka och välja. Storlek är inte ointressant, tycker jag iaf, men allt som faller inom ramen för det normala funkar nog bra för de flesta av oss ;)

• Anonym (SwingerMptt)

Måtten på BC är nästan alltid överdrivna. Veckans rekord är en man med enligt bilderna en helt normal standard snopp, ca 15cm lång och på sin höjd 12 cm i omkrets. Han hävdar med en dåres envishet att den är 18 * 21 cm. En rejäl sak med andra ord om man betänker att en 50cl ölburk är ca: 17 * 21 cm. Inte en siffra rätt med andra ord. Om man då leker med tanken att lilla

frun också tror på det han säger om storleken och tycker att gubbens snopp är underbar är det klart att hon kommer svara att hon vill ha en lång och extremt grov sak fast det är en högst normal som hon trivs med.

• Anonym (Lycka)

Äntligen hittat en man jag kan komma med av penetration. Jag har på lite skämt mätt den och jag tror den var ca 18 lång med en omkrets på 14cm. Jag har varit med både större och mindre men det är något med hans som är helt magisk. Han är liksom på gränsen vilket är skönt. längre hade inte gett något och grövre hade jag inte haft någon möjlighet alls att knipa om vilket ger mig orgasm. Någon skrev om storlek som en ölburk, det fick mig att rysa. Jag hade sex med en man som var som en underarm. Tjockleken gjorde att jag bara kände mig uppspärrad, blev aldrig bra.

• Anonym (K)

Jag har just nu det bästa sexet i mitt liv! 15.5 cm lång är han. Omkretsen har jag inte en aning om men den är rätt proportionerlig. Har även haft större uppåt 23 cm men det sexet var aldrig bra och vi kunde bara köra vissa ställningar för att det annars var obehagligt. Normalstora kukar är bäst!

• Anonym (Va?)

Jag har aldrig i hela mitt liv mätt en snopp så jag kan inte säga att jag vet. Oftast är det mannen bakom snoppen man vill åt ändå. Jag var gift ganska länge med en man som hade större snorre än någon jag varit med både före och efter, men han var så fixerad vid den, så vårt sexliv var verkligen ingen höjdare. Jag hann i stort sett aldrig bli förberedd, så det var alltid mer eller mindre smärtsamt, och han fick mig att komma EN gång, och det var precis i början av förhållandet. Inte ens när han slickade mig gick det. Han vägrade ta någon form av hintar eller instruktioner, det gjorde honom bara förbannad, för han visste minsann hur man tillfredsställer.
    Han kom alltid på mindre än tre minuter. Denna mannen var snygg, vältränad och charmig.

En annan man jag var med några år hade en snopp som var knappt lika lång som min hand och inte särskilt tjock. Han fick mig att komma varenda gång, hur han än bar sig åt. Det var himmelskt.
    Han var kort, otränad med tomtemage och insjunken bröstkorg, tunnhårig och såg allmänt otrevlig ut. De var lika gamla.

• Anonym (haha)
    Jo, på BC verkar de flesta ha modell större...
    Vi hade träff med ett par där det i profilen stod att killen hade 18cm x nånting (minns inte)
    och när vi träffades irl, så kunda jag ju lätt konstatera att det inte stämde
    Varför ljuga om det liksom, man kommer ju fast ? Har själv inte haft någon med typ XXL kuk (än) men jag är rätt trång så jag föredrar nog de som är medel  och lite över..maken ligger på 18-19cm beroende på "fräs" grad haha   Skrattande
  • Anonym (den stora bc hypen)
    Anonym (haha) skrev 2016-09-09 13:42:43 följande:

Jo, på BC verkar de flesta ha modell större...Vi hade träff med ett par där det i profilen stod att killen hade 18cm x nånting (minns inte)och när vi träffades irl, så kunda jag ju lätt konstatera att det inte stämde Varför ljuga om det liksom, man kommer ju fast ? Har själv inte haft någon med typ XXL kuk (än) men jag är rätt trång så jag föredrar nog de som är medel  och lite över..maken ligger på 18-19cm beroende på "fräs" grad haha   

Eller hur? - varför utsätta sig för den evt besvikelsen i den andres ögon genom att uppenbart ljuga?! Min "favorit" från bc var en ruskigt vältränad singelkille på 37, tyckte han var väl ung men mkt bra att prata med ändå och såg riktigt trevlig ut på de bilder han skickade. Visade sig vara en rejält överviktig, gift man på 46 när vi väl träffades..bilderna hade uppenbarligen minst lika många år som han dragit ifrån på sin ålder på nacken ;) Jag utforskade aldrig om storleken också var något han ljugit om....
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Ja vi söker storkukade män...
    Frun hade besök idag av en återkommande älskare, 21x16 cm tror jag ca... Det passade in i vår lek/fantasi.
    Men ett par vi träffar sedan länge där är han lite längre än genomsnittet men lite smalare typ...vi har jätteskönt utan att fundera på storlek ens..

• Anonym (Normal fail)

TS du kommer aldrig komma i närheten av ett ligg på BC med din normalstora kuk. Så enkelt är det. Glöm allt skitsnack om att normalstor duger o.s.v. som du luras i på t.ex. detta forum. En stor kuk är vad som avgör om du får ligga eller inte om du letar efter sexkontakter.

Har du inte begåvats med en stor kuk kommer du aldrig vara önskvärd i den sexuella världen, så det är bara att lägga ner.

Svar på tråden "Normal" storlek?