"Normal" storlek?
Hallå där alla familjelivare!
Jag blev nyligen medlem på bodycontact(en kontaktasida för sexuella kontakter) för det har varit ganska torrt på tjejfronten den senaste tiden, visste att det troligtvis är lättare att gå ut och träffa någon men tänkte ändå testa lyckan. Efter att ha varit medlem några dagar och kikat runt på lite profiler så kom jag och tänka på en sak. 95% av alla tjejer/par söker/har män som är ganska mycket över det "normala/genomsnittliga" och det verkar helt seriöst som att den normala storleken inte existerar, varken på parprofiler eller mäns. Är det hela bara en myt? Det här med vad som är det "normala"? Och att de flesta tjejer/kvinnor också föredrar något åt det normala hållet?
Har alltid trott att jag själv varit ganska normal med mina 13-14cm lång och 12 omkrets men efter att ha sett det här börjar man ju undra.
Nu är det ju bara några tusen av alla människor på denna planet som är registrerade på denna sida men ja, ni förstår säkert vad jag menar!
Med normalt så syftar jag på 13-15 lång och 10-12 omkrets.
Tänkte att jag slänger in en poll om vad ni alla föredrar, ni får gärna skriva vilket ni valde och varför :)
Trevlig helg på er!