• Anonym (Messi)

"Normal" storlek?

Hallå där alla familjelivare!

Jag blev nyligen medlem på bodycontact(en kontaktasida för sexuella kontakter) för det har varit ganska torrt på tjejfronten den senaste tiden, visste att det troligtvis är lättare att gå ut och träffa någon men tänkte ändå testa lyckan. Efter att ha varit medlem några dagar och kikat runt på lite profiler så kom jag och tänka på en sak. 95% av alla tjejer/par söker/har män som är ganska mycket över det "normala/genomsnittliga" och det verkar helt seriöst som att den normala storleken inte existerar, varken på parprofiler eller mäns. Är det hela bara en myt? Det här med vad som är det "normala"? Och att de flesta tjejer/kvinnor också föredrar något åt det normala hållet?

Har alltid trott att jag själv varit ganska normal med mina 13-14cm lång och 12 omkrets men efter att ha sett det här börjar man ju undra.

Nu är det ju bara några tusen av alla människor på denna planet som är registrerade på denna sida men ja, ni förstår säkert vad jag menar!

Med normalt så syftar jag på 13-15 lång och 10-12 omkrets.

Tänkte att jag slänger in en poll om vad ni alla föredrar, ni får gärna skriva vilket ni valde och varför :)

Trevlig helg på er!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Normal" storlek?
  • Anonym (Normal~)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-09 22:32:56 följande:

TS du kommer aldrig komma i närheten av ett ligg på BC med din normalstora kuk. Så enkelt är det. Glöm allt skitsnack om att normalstor duger o.s.v. som du luras i på t.ex. detta forum. En stor kuk är vad som avgör om du får ligga eller inte om du letar efter sexkontakter.

Har du inte begåvats med en stor kuk kommer du aldrig vara önskvärd i den sexuella världen, så det är bara att lägga ner.

Damn, lite väl elakt sagt kanske? 
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (Normal~) skrev 2016-09-09 22:44:22 följande:

Damn, lite väl elakt sagt kanske? 

Elakt? Det är så det är! Alla (många) män med helt normala kukar avfärdas så det ryker om det bara för att en stor kuk inte kan erbjudas. Är det några som är elaka så är det väl dom som skapar detta läge, inte den som påtalar att det är så?
  • Anonym (Messi)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-09 22:32:56 följande:

TS du kommer aldrig komma i närheten av ett ligg på BC med din normalstora kuk. Så enkelt är det. Glöm allt skitsnack om att normalstor duger o.s.v. som du luras i på t.ex. detta forum. En stor kuk är vad som avgör om du får ligga eller inte om du letar efter sexkontakter.

Har du inte begåvats med en stor kuk kommer du aldrig vara önskvärd i den sexuella världen, så det är bara att lägga ner.

Jag förstår vad du menar men håller med om att du kanske tog i lite väl i det du skrev. Just när det kommer till BC så har jag nog inte direkt någon chans när det finns så mycket större att välja bland och då de flesta tjejer på just den här sidan size queens så blir det inte lättare haha. Som jag skrev tidigare så är det nog lättare att hitta någon när man är ute men ville ändå testa på!
  • Anonym (Great Molly)

På bc så överdriver vääldigt många män sin storlek. Vet av erfarenhet.
    Många lägger dessutom ut bilder dom inte föreställer dem själva osv.
    Kvinnor drar nog av några kilon istället...
    (Jag två...)
    Ha en trevlig charmig profiltext så är det viktigare än en manlig bimbo som tycker att det räcker med att nämna sin stora.

• Anonym (Great Molly)
    Anonym (SwingerMptt) skrev 2016-09-09 03:40:16 följande:

Måtten på BC är nästan alltid överdrivna. Veckans rekord är en man med enligt bilderna en helt normal standard snopp, ca 15cm lång och på sin höjd 12 cm i omkrets. Han hävdar med en dåres envishet att den är 18 * 21 cm. En rejäl sak med andra ord om man betänker att en 50cl ölburk är ca: 17 * 21 cm. Inte en siffra rätt med andra ord. Om man då leker med tanken att lilla

frun också tror på det han säger om storleken och tycker att gubbens snopp är underbar är det klart att hon kommer svara att hon vill ha en lång och extremt grov sak fast det är en högst normal som hon trivs med.

I veckan skrev en kille till mig som, enligt egen utsago, hade 28 x 23!
    Jodå så att...
  • Anonym (Minst 18+cm)

Alla män är stora om du frågar dom..det existerar inte en kuk på mindre än 18cm i deras värld

• Anonym (Mjo)

Men denna omröstning blir ju helt konstig? Jag föredrar runt 16-17cm, och det gör jag för att det är "normalt" för mig. De flesta jag har varit med har haft ungefär det måttet. Då kan jag ju inte kryssa i "lite över normalt"? Och vad menar du med normalt eg?

• Anonym (Normal~)
    Anonym (Mjo) skrev 2016-09-10 20:26:22 följande:

Men denna omröstning blir ju helt konstig? Jag föredrar runt 16-17cm, och det gör jag för att det är "normalt" för mig. De flesta jag har varit med har haft ungefär det måttet. Då kan jag ju inte kryssa i "lite över normalt"? Och vad menar du med normalt eg?

Antar att han gick efter de här studierna om vad en "normal" är. 

"Brittiska forskare har kommit fram till vad som anses vara en "normal längd och storlek" på en penis. De menar att den genomsnittliga storleken på en erigerad penis är 13,2 cm lång och omkretsen är 11,66 cm och en penis som är slak är 9,16 cm lång och 9.31 cm i omkrets."
  • Anonym (J)

Min kille har extremt grov runtom och normallång kuk. Nu när jag är van vid det skulle jag aldrig nöja mig med mindre haha! Nä skoja, om killen är ens drömkille så skulle en normalstor funka också men absolut inte under medel. Men det finns ju hur många tjejer som helst som inte bryr sig om storleken alls så jag skulle inte oroa mig om jag vore du ts (inte för att du har liten kuk!). Du är helt normal.

• Anonym (Wtf)

Detta med cm hit och dit säger mig inte mycket, jag har aldrig mätt mina partners penisar. Visst har de varit av olika storlek, det har jag ju upptäckt. Har haft två som utmärkt sig med mindre och två som utmärkt sig med större. En av dem hade häpnadsväckande stor, faktiskt. De andra har varit mer eller mindre genomsnittliga. Men så länge man är kåt och den är hård, så spelar det inte så stor roll. Min sambo har komplex för att han har liten, men det är inget jag håller med om. När den är hård så är den helt lagom stor och jag känner oftast jättemycket .

• Anonym (den stora bc hypen)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-10 03:11:52 följande:

Elakt? Det är så det är! Alla (många) män med helt normala kukar avfärdas så det ryker om det bara för att en stor kuk inte kan erbjudas. Är det några som är elaka så är det väl dom som skapar detta läge, inte den som påtalar att det är så?

Sedan kan vi väl alla enas i att bitterhet sällan är något som är attraktivt? Män som gnäller på bc för att de aldrig får napp är väldigt vanligt förekommande - oavsett storlek. Jag tror att ett välformulerat mail och en trygghet i sin egen förmåga att tillfredsställa kvinnan räcker väldigt långt

Min älskare sedan några år tillbaka (funnen på bc) är ytterst normal storleksmässigt men hade flera älskarinnor innan mig, från bc, sina "blygsamma ' 15 cm till trots. Men så är han också trygg i sig själv, formulerar sig väl och gillar sin normalstora kuk.
  • Anonym (Tjej.med.små.bröst)
    Anonym (Messi) skrev 2016-09-09 00:22:53 följande:

Hallå där alla familjelivare!

Jag blev nyligen medlem på bodycontact(en kontaktasida för sexuella kontakter) för det har varit ganska torrt på tjejfronten den senaste tiden, visste att det troligtvis är lättare att gå ut och träffa någon men tänkte ändå testa lyckan. Efter att ha varit medlem några dagar och kikat runt på lite profiler så kom jag och tänka på en sak. 95% av alla tjejer/par söker/har män som är ganska mycket över det "normala/genomsnittliga" och det verkar helt seriöst som att den normala storleken inte existerar, varken på parprofiler eller mäns. Är det hela bara en myt? Det här med vad som är det "normala"? Och att de flesta tjejer/kvinnor också föredrar något åt det normala hållet?

Har alltid trott att jag själv varit ganska normal med mina 13-14cm lång och 12 omkrets men efter att ha sett det här börjar man ju undra.

Nu är det ju bara några tusen av alla människor på denna planet som är registrerade på denna sida men ja, ni förstår säkert vad jag menar!

Med normalt så syftar jag på 13-15 lång och 10-12 omkrets.

Tänkte att jag slänger in en poll om vad ni alla föredrar, ni får gärna skriva vilket ni valde och varför :)

Trevlig helg på er!

Röstade "lite över normalt" för att det var närmast mina preferenser.

Grejen är att jag gillar grövre kukar, så min ideal önske längd vore 15-16cm och omkrets 15-16cm med! ;)
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (den stora bc hypen) skrev 2016-09-11 02:41:09 följande:

Sedan kan vi väl alla enas i att bitterhet sällan är något som är attraktivt? Män som gnäller på bc för att de aldrig får napp är väldigt vanligt förekommande - oavsett storlek. Jag tror att ett välformulerat mail och en trygghet i sin egen förmåga att tillfredsställa kvinnan räcker väldigt långt

Min älskare sedan några år tillbaka (funnen på bc) är ytterst normal storleksmässigt men hade flera älskarinnor innan mig, från bc, sina "blygsamma ' 15 cm till trots. Men så är han också trygg i sig själv, formulerar sig väl och gillar sin normalstora kuk.

Så ens trygghet i sin förmåga att tillfredsställa kvinnan kommer få alla storleksfixerade kvinnor att släppa det och tänka om? Tillåt mig tvivla. En stor kuk är 95% av allt om en man ska lyckas på BC. Men, nej, en normalstor kuk duger gott och väl som många hävdar och vill lura i män, vilket är en direkt lögn!
  • Anonym (Normal~)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-11 20:41:16 följande:
    Så ens trygghet i sin förmåga att tillfredsställa kvinnan kommer få alla storleksfixerade kvinnor att släppa det och tänka om? Tillåt mig tvivla. En stor kuk är 95% av allt om en man ska lyckas på BC. Men, nej, en normalstor kuk duger gott och väl som många hävdar och vill lura i män, vilket är en direkt lögn!
    Just på BC har normalstora kukar inte så stor chans, det kan jag hålla med om. Men i verkliga livet är det en helt annan femma. 
  • Tusselina

Var med på BC för några år sedan, eller ja var registrerad, omständigheter gjorde att det inte var läge att träffa någon mer och att det räckte och blev över med de 3 partners jag redan hade då - alltså det är skrattretande hur verklighetsfrånvänt måtten som anges där är. Att det finns någon som alls tror att de har någonting med sanningen att göra..... Överdrifterna var totalt löjeväckande - allra värst överdrev de som redan var väldigt stora trots att bilderna de också hade klart visade att siffrorna inte var i närheten med verkligheten. 

I vilket fall som helst så föredrar jag runt medel själv, hellre lite mindre än för stor, för det gör bara ont eller omöjliggör samlag då jag inte är så töjbar. Exakt storlek är inte särskilt viktigt, bara den inte är så stor det gör ont, eller den är så liten att man inte kan genomföra samlag alls. Fast är mannen tillräckligt intressant som helhet så går de extremerna bra det med, men då får sexlivet anpassas en hel del. 

• Anonym (Normal fail)
    Anonym (Normal~) skrev 2016-09-11 22:48:59 följande:

Just på BC har normalstora kukar inte så stor chans, det kan jag hålla med om. Men i verkliga livet är det en helt annan femma. 

Vad är verkliga livet?

När kvinnor söker och vill ha rent sexuella träffar/relationer så är det stora kukar som gäller. Män med normalstora kukar kommer ha extremt svårt att hitta en sexkontakt, enbart för att de inte begåvades med en stor kuk, oavsett alla andra egenskaper de har.

Det vill de i "verkliga" livet också, men där tvingas de kompromissa bort den biten. Det innebär dock inte att de är nöjda med sin partners normalstora kuk.
  • Anonym (J)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-12 06:20:36 följande:

Vad är verkliga livet?

När kvinnor söker och vill ha rent sexuella träffar/relationer så är det stora kukar som gäller. Män med normalstora kukar kommer ha extremt svårt att hitta en sexkontakt, enbart för att de inte begåvades med en stor kuk, oavsett alla andra egenskaper de har.

Det vill de i "verkliga" livet också, men där tvingas de kompromissa bort den biten. Det innebär dock inte att de är nöjda med sin partners normalstora kuk.

Jag är tjej och håller med om detta. Men det finns faktiskt många tjejer som inte tycker det är viktigt. Precis som att många män tycker det är asskönt med en riktigt trång fitta men nöjer sig med en normaltrång.
  • Anonym (den stora bc hypen)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-12 06:20:36 följande:

Vad är verkliga livet?

Tycker det är intressant att du är i en position att uttala dig om vad "kvinnor vill ha"...hade inte insett att vi var en så homogen grupp!
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (J) skrev 2016-09-12 16:28:38 följande:

Jag är tjej och håller med om detta. Men det finns faktiskt många tjejer som inte tycker det är viktigt. Precis som att många män tycker det är asskönt med en riktigt trång fitta men nöjer sig med en normaltrång.

Skillnaden är att det där med män och trång fitta är inte i närheten av samma nivå. Jag har i princip aldrig sett någon efterfråga specifikt en trång fitta på nätet och heller aldrig hört sådant snack i verkligheten heller. Önskemål och krav om stor kuk från tjejer har jag dock läst och hört flitigt så det där är en tjejgrej helt och hållet med storleksfixering, som tyvärr skadar och bryter ned många män och som samtidigt inte kan göra något åt det!
  • Anonym (J)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-12 21:40:01 följande:

Skillnaden är att det där med män och trång fitta är inte i närheten av samma nivå. Jag har i princip aldrig sett någon efterfråga specifikt en trång fitta på nätet och heller aldrig hört sådant snack i verkligheten heller. Önskemål och krav om stor kuk från tjejer har jag dock läst och hört flitigt så det där är en tjejgrej helt och hållet med storleksfixering, som tyvärr skadar och bryter ned många män och som samtidigt inte kan göra något åt det!

Nä män brukar inte efterfråga efter trånga fittor på nätet. Däremot brukar de ha högre krav på snygga kroppar än vad kvinnor har. Generellt dårå.

Har hört snacket hos mina killkompisar och vet att kraven på en fitta är rätt stor. Mina tjejkompisar däremot tycker inte att det spelar så stor roll, sålänge den blir hård och han ger oralsex är det lugnt. Jag är den enda tjejen jag vet om som faktiskt bryr mig om storleken.
Svar på tråden "Normal" storlek?