• Frögurka

symtomen klingar av v 8+6 :(

Haft 2 ma där ja i efterhand kaaanske kopplade ihop att symtomen avtog när fostret avtog.

Nu i 8+6, bröstvårtorna gör knappt ont längre, illamåendet märks knappt, tröttheten har lagt sej, molvärken är borta. Oroar mej.. tempen är iaf fortfarande förhöjd så de är väl positivt åtminstone..
    De är tredje dan ja känner de såhär. Skönt att må bättre men de är ändå de dåliga måendet som är en bekräftelse.

Hur känner ni andra som är runt samma vecka?

• Svar på tråden symtomen klingar av v 8+6 :(
  • Wasserdroppen

Jag tror att mitt illamående och ömmande bröstvårtor med avtog där någonstans. Det ersattes dock av en sjuk trötthet. Behöver inte vara något fel men man oroar sig ju ändå!

• Ilse79

Jag hade två veckor som började runt v 9 där jag plötsligt mådde bra. Sen kom allt tillbaks igen. Det är normalt men jag förstår din oro. Gör ett privat UL om du är mycket orolig.

• Fru Ve

Symtom kan verkligen komma och gå. Så har det varit för mig. Men förstår om du är orolig. Tänk så att går det fel så kan du inget göra. Och går det bra är det onödigt att du lägger en massa energi på oron. Försök distrahera dig med annat.

• Medgos

Runt vecka 7 slutade alla mina symtom, bara så över en dag typ. Kände samma oro som du men är idag i 27 veckan och har fortfarande inga riktigt symtom förutom en stor mage! Så de behöver inte vara kört. Lycka till!

• Frögurka

Bara dan efter ja skrev de här så kräktes ja för första gången.
    Oroar mej ändå, mina tidigare 2 MA vet ja nu i efterhand att fosteet troligtvis dog i samband med att symtomen avtog, bekräftat med vul.

Idag kände ja typ som om en rygg drog förbi innanför blygdbenet. Kändes precis så som de ska kännas, men är de ens möjligt i 9+1? Tarmarna brukar kännas antingen högre upp eller längre bak.

Imorrn ska ja iaf gör vul efter lunch, är livrädd för ett ma igen, kroppen döljer ju sånt så oförskämt bra. Been there, done that o är så medveten om de vilket gör att man oroar sej mer o säkert känner efter mkt mer än nån dom inte haft ma.

Men på riktigt, kan man känna rörelser (INTE sparkar) så hör tidigt? Känt EXAKT likadant me dom andra 5 fast mer inom den normala tiden. Sist kände ja runt v11-12+

• Fru Ve
    Frögurka skrev 2016-09-13 20:54:50 följande:

Vul idag o den lilla va stendöd..

Oj! Beklagar verkligen :( då kände du rätt ändå. Kram
  • Ilse79
    Frögurka skrev 2016-09-13 20:54:50 följande:

Vul idag o den lilla va stendöd..

Åh så tråkigt, beklagar verkligen!
  • Frögurka

Efter att bestämt att de inte blir fler försök så vart ja plötsligt gravid igen väldigt oväntat då ja inte ens upplevde att ja hade ägglossning, dessutom var den 3-4 dar sen.
    Så nu är man i den hemska veckan igen, 2 av missfallen dog fostrerna 8+4. Är idag 8+2..

Dessutom, när ja startade tråden så var ja i 8+6 o hade känt så på tredje dan vilket betyder att ja märkte att symtomen försvann 8+4 vilket fsktiskt är den dag som fostret dog enligt vul.

Svar på tråden symtomen klingar av v 8+6 :(