• Fkvi

BIM oktober

En tråd för oss som hoppas på ett plus och har BIM i oktober. Jag har BIM på måndag egentligen men det tog sig inte denna gång så nästa BIM blir 13 oktober. När är det för er? <3

• Svar på tråden BIM oktober
  • Carolisa

Jag har BIM första oktober.

Fkvi skrev 2016-09-10 15:15:47 följande:

En tråd för oss som hoppas på ett plus och har BIM i oktober. Jag har BIM på måndag egentligen men det tog sig inte denna gång så nästa BIM blir 13 oktober. När är det för er? <3

• Fkvi
    Carolisa skrev 2016-09-10 16:21:50 följande:

Jag har BIM första oktober.

Spännande!! :)
  • Ellen1987
    Fkvi skrev 2016-09-10 15:15:47 följande:

Bim 1-3/10!

Hur går det för er, har ni några känningar än?
    Jag har stickande huggande känningar i båda äggledarna+livmodern! äl+7 idag.

Heja heja!
  • Carolisa

Lätt lätt motvärk idag, men tror det är inbillning eller att jag alltid har så men att jag inte tänkt så innan. Förra gången jag var gravid hade jag väldigt ömma bröst så här dags, nu inget så känns kört.. Dock friade min sambo idag så är lycklig ändå!!

• Madfih072

Starkt äl utslag i förrgår (mös då), starkare igår (då orkade inte sambon) och nu lite svagare test så antar att ägget har släppt! Ligger hemma och väntar på sambon som jobbar och bara väntar på att han ska komma hem! Hoppas han orkar då.... Vi försökte innan han åkte med han han kände sig pressad! Hoppas han orkar när han kommer hem :/ Tror ni att det räcker med i onsdags annars? Och i måndags.... Vet inte hur lyckoträff man kan ha och hoppas att det finns några simmare kvar därinne...

• Exomob
    Carolisa skrev 2016-09-23 20:24:46 följande:

Lätt lätt motvärk idag, men tror det är inbillning eller att jag alltid har så men att jag inte tänkt så innan. Förra gången jag var gravid hade jag väldigt ömma bröst så här dags, nu inget så känns kört.. Dock friade min sambo idag så är lycklig ändå!!

Grattis!!! :D
  • Exomob

Är på ÄL+9 idag. Haft ömma bröstvårtor sedan Äl+2.. och hugg i äggstockarna. Molande svaag mensvärk. Huvudvärk och väldigt trött. Tyckte också idag att bröstvårtorna blivit mörkare. Har också fått finnar i ansiktet och på ryggen.. har haft typ 2 finnar i mitt liv så jag börjar hoppas!!

Har BIM 6/10 :)

Kram och lycka till allihop!

• kvinna29årskåne

har bim 17 oktober. har börjat med cb ägglossningstest. innan har jag använt ägglossningskalender. men nu kan jag verkligen se när äl inträffar. hoppas så på att det ska ta sig denna månaden. 

• Sockerkakan81

Helloj alla! Grattis till er som plussat :D 
    Själv har jag BIM 1 oktober vilket är på lördag men jag har inga direkta symptom men än lite svullna bröst, "mensvärk", lite trötthet och gaser. Har dock haft ett jobbigt illamående hela förra veckan och hade då också ömma och känsliga bröst och trötthet. Men det är borta nu så nu är nog mensen på g.
    Men tänkte gå med här så man kan bolla lite och prata om saker och se hur det går för alla andra ! Lycka till alla :D

Svar på tråden BIM oktober