Min sambo är försvunnen
Jag och min sambo har haft det lite kämpigt. Hon är gravid men klarar inte av att jobba för besvären och hon kan knappt klara vardagen hemma. Mycket press ligger på mig för försäkringskassan dröjer med utbetalning till henne.
Hon har varit på så dåligt humör till och från. Kan knappt skämta med henne utan att hon blir tvärarg eller börjar grina. Man kan säga att hon inte är så stabil. Hon har också haft sämre tålamod med våra barn sedan tidigare och knappt kunnat leka med dom. Så sa jag till henne i torsdags att hon får ta och fixa sitt humör eller åka till någon släkting ett tag för här kan hon inte gå och drälla. När jag kom hem från jobb på fredagen var hon borta. Telefonen är avstängd. Kort och körkort har hon med sig en knappt pengar på kortet så att hon kan tanka bilen.
Kan inte se att hon tagit med sig kläder eller att någon väska saknas. Hon har släkt långt bort. Ca 30 mil tror jag. Så mycket bensin har hon inte i bilen.
Har försökt att anmäla henne försvunnen men polisen sa att jag mer eller mindre har slängt ut henne så dom kan inget göra. Hon är vuxen och får göra vad hon vill säger dom.
Inget ljud från henne på hela helgen. Är så jävla orolig. Vet inte om något hänt eller om hon håller sig borta bara. Har aldrig hänt förut. Hon kan inte ens sova utan mig säger hon. Vad ska jag göra?