• Aitznaom

Svagt streck, kan inte avgöra.

Hej alla! Är ny här, och minst sagt lika nervöa och ivriga som alla andra. Mensen är försenad snart 3 veckor. Så jag gjorde ett test, ej morgonurin, och jag ser ett svagt streck. Men jag vet inte om jag ska tyda det som positivt eller negativt? Ska definitivt göra ett nytt test med morgonurin. Får se om man kan somna ikväll med alla tankarna. Försökte bifoga en bild men lyckades inte :( tack till alla som svarar!

• Svar på tråden Svagt streck, kan inte avgöra.
  • Långbenopluto

Omöjligt att kunna hjälpa dig utan en bild.

Mitt råd är att du ska köpa ett CB digital, det kan du omöjligt misstolka.

• Aitznaom

Hur kan man bifoga en bild då? När jag har klickat på bilden och sedan "klar" så finns det ingen vald bild :(

• Crazy catlady

Efter man tryckt klar så måste man vänta en stund tills det dyker upp en text i meddelanderutan.. det tar olika länge beroende på hur stor bilden är..

• Långbenopluto

Ja, det är ett streck till, men det är väldigt svagt med tanke på att du har gått över tiden med hela tre veckor.

• Fia 28
    Scalaren skrev 2016-09-12 19:47:44 följande:

Ja, det är ett streck till, men det är väldigt svagt med tanke på att du har gått över tiden med hela tre veckor.

Precis. Låter mer som du hoppade över förra ägglossningen, men nu är tidigt gravid istället.
  • Aitznaom

Tack för era svar! Jag är väldigt nervös och vet inte vart jag ska börja. Ska iallafall köpa hem ett cb och kolla. ?

• Elisabeth24

Solklart plus ju. Men köp hem cb digitalt med veckoindikator :) vill få uppdatering!

Aitznaom skrev 2016-09-12 19:42:40 följande:

Damn nu funkade det när jag bytte till chrome. Någon som kan tyda??

• Aitznaom

Jag ska köpa ett imorgon och ta på torsdagmorgon! Jag återkommer med resultatet direkt :D är så nervös!

• Aitznaom

Hej igen! Lite uppdatering. Jag tog egt cb med veckoindikator och den sa; inte gravid!

Jag är superförvirrad och förstår inte alls vad som händer med min kropp. ????

Svar på tråden Svagt streck, kan inte avgöra.