Inlägg från: Anonym ((:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((:))

Problem på Tradera

Adressen i mailet skulle du ha använt

Nyfikna72 skrev 2016-09-14 19:12:55 följande:

Nä det är inte så det ska fungera. Man ska som sagt kunna sälja utan ett enda mail från köpare eller säljare om allt finns inlagt på tradera och meddelandena man får från dem vid köp.
    Hon mailade ju adressen för det var fel på Tradera skulle jag tro
    Anonym (hej) skrev 2016-09-15 10:36:11 följande:

Hej!

Det är jag som startade den andra tråden ang hur lång tid det tar innan paketet kommer tillbaka till mig. det kom tillbaka igår.

Och TS, jag tycker du har gjort rätt. Om hon nu hade en annan adress får hon vara noga med att UPPLYSA om det i ett mejl. Kontakta tradera och fråga hur ni ska göra. Tror dom kommer stå bakom dig! kram

Hon mailade ju en ny adress
    Anonym (hej) skrev 2016-09-15 11:09:54 följande:
    Det gjorde även hon jag sålde en vara till. Läs på lite om tradera så kanske du förstår att man som köpare måste hålla adressen uppdaterad på just tradera. säljer man mycket har man inte tid/lust att gå igenom alla mejl från köpare. Ts köpare får skylla sig själv. Hon ska ju dock få pengarna tillbaka.
    Jag har sålt o köpt på Tradera i många många år , hon hade glömt att ändra adress vilket är väldigt lätt hänt o därför skickade hon nya adressen o ändrade sedan på Tradera .
    Lia4 skrev 2016-09-15 22:05:24 följande:
    Om du läser lite högre upp så ser du att jag läst mailet. Handlade inte om det utan att det blir ett jäkla jobb att läsa igenom mail IGEN då man ska skicka 20 paket. Jösses. För övrigt heter det velat och inte viljat. Jösses.
    Det är ett jäkla jobb att hålla på med Tradera o alla hade väl inte ny adress ? Bara skriva ner nya adressen när du läser mailet .
Svar på tråden Problem på Tradera