Inlägg från: Zombie von Rymmen |Visa alla inlägg
  • Zombie von Rymmen

Problem på Tradera

Ibland har jag köpt saker åt polare som jag viljat ha skickat dit istället för mig. Ibland vill jag ha saker till en tillfällig bostad. Det är alltså "inte okej" som det så fint heter numer?

För övrigt bör man alltid skriva avsändare.

Lia4 skrev 2016-09-14 11:17:47 följande:
    Jag "valde" inte utan det gick av bara farten. Har man mycket att skicka så är ju det smidigaste att gå efter köparinformationen på Tradera. Hade inte en tanke på att kolla igenom min mail. Har förstått att du tycker att jag ska betala tillbaka då du skrivit det två gånger nu. Så tack för hjälpen!
    Det är alltså bekräftat, folk läser inte mail längre. Jösses...
  • Zombie von Rymmen
    Lia4 skrev 2016-09-15 22:05:24 följande:
    Om du läser lite högre upp så ser du att jag läst mailet. Handlade inte om det utan att det blir ett jäkla jobb att läsa igenom mail IGEN då man ska skicka 20 paket. Jösses. För övrigt heter det velat och inte viljat. Jösses.
    Du kanske ska notera det du läst istället för att låtsas som att du inte läst. Skriv en notis nånstans som du kollar till när det är dags. Om du nu skickar så många saker hela tiden måste du ju ha ett system för att hålla reda på allt, inklusive avvikelser.

Jag tar mig friheten att utveckla det svenska språket. Viljat är otvetydigt till skillnad från velat.
Svar på tråden Problem på Tradera