Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

    Vem går i strumpbyxor idag?

    Anonym (Blä) skrev 2016-12-12 14:54:21 följande:

    Jag menar under jeans osv, när det är kallt.


    Du gillar ju inte nylonisar,tråkigt nog eller har jag fel.
  • livserfaren
    Anonym (kontor) skrev 2016-12-17 15:24:43 följande:

    Inte alla. Jag o en del andra har iaf stayups. Om en går sönder behöver man inte slänga hela.


    Ok tack för svaret helt okay med stayups eftersom benen o fötterna är mitt stora intresse.
  • livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 11:20:12 följande:

    Att män tänder på strumpbyxor har jag förstått, men jag har alltid trott att de skulle sitta på en kvinna för att tända en man, men många njuter av att själva använda dem, och det var oväntat för mig.

    Du får förlåta mig men strumpbyxorna tar bort det intressanta med "bulan" för min egen del. Men det finns som sagt de som uppskattar det. :)


    Självklart ska kvinnorna/tjejerna ha på sig nylonisar det går jag igång på det andra är nog betydligt ovanligare och absolut inget som jag tänder på.
  • livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 11:43:52 följande:

    Samma med min gubbe. Han blir tänd av att jag har på mig nylon (har det för hans skull emellanåt :) ), men han skulle aldrig själv vilja ha det på sig. Men hans intresse är betydligt svagare än för den som har en fetisch för nylonstrumpbyxor.


    Ok jag har en fetisch för alla former av nylonisar bara dom sitter på en tjej för övrigt har jag flera andra fetischer också men jag har en stark förkärlek till nylonisar på tjejer alltså vill bara förtydliga.
  • livserfaren
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-01-05 11:56:36 följande:

    Vad är det för fel på en rejäl ståkuk i ett par kalasbyxor då? Kolla min senaste bild... Inte rejäl men lite halvstyv var den...


    Jag behåller min åsikt för mig själv.Bäst så.
  • livserfaren

    [quote=77279584][quote-nick]Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 12:26:17 följande:[/quote-nick][/quote]

    Och min underbara tjej är medveten om mina fetisher o uppmuntrar mig.Känns bra.

  • livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-06 15:09:13 följande:

    Så konstigt mitt svar blev att se ut till dig "livserfaren" :/


    Absolut så glad för min förstående tjej.
  • livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-12 10:33:31 följande:

    Jag tror att KarlssonsKalle jobbar på att få igång ett samtal där sex och strumpbyxor går hand i hand. Han vill kanske se mer sexuella bilder av dig samt få visa upp sig själv i strumpbyxor på ett sexuellt sätt.

    Jag tror att män förknippar sexuella känslor med strumpbyxor mer än vad en kvinna gör.

    Om du gillar att använda fina strumpbyxor och ta lite bilder och visa färgerna här så ska du göra det, men på ditt eget vis.

    Att förutsätta att en kvinna är kåt av sig bara för hon gillar att klä sig i strumpbyxor förstår jag inte.


    Du har så rätt stämmer in på allt du skriver.
  • livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-20 13:16:15 följande:

    Har du alltid stånd när du är hemma?

    Du har lagt in bilder förut också på dig hemma och då alltid med stånd. Jag förstår inte riktigt vad din kuk har med trådstartarens frågeställning om ifall man har strumpbyxor på sig att göra?


    Du vet Kåt glad o tacksam
  • livserfaren

    [quote=77439284][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 08:32:44 följande:[/quote-nick][/quote]

    Vad skulle den här tråden vara utan er 2 som håller Den här tråden levande vill bara infoga att jag älskar dina bilder o framför allt din vinkling av bilden.Väldigt sexigt gillar att se dina nylon klädda ben o framför allt dina fötter.Go on säger jag bara o ha en underbar dag.

  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 09:37:55 följande:

    Vad skulle den här tråden vara utan er 2 som håller Den här tråden levande vill bara infoga att jag älskar dina bilder o framför allt din vinkling av bilden.Väldigt sexigt gillar att se dina nylon klädda ben o framför allt dina fötter.Go on säger jag bara o ha en underbar dag.


    Tack vad kul att du tycker om bilderna. Ha en bra dag med.[/quote]

    Tack.Det är alledes för få kvinnor /tjejer som vågar visa nylon klädda ben o fötter på FL men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det är 80 procent män här.
  • livserfaren
    Anonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-02-23 10:00:27 följande:

    Så du gillade inte bilderna på män i kalasbyxor?


    NEJ.
  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 10:08:40 följande:

    Tack.Det är alledes för få kvinnor /tjejer som vågar visa nylon klädda ben o fötter på FL men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det är 80 procent män här.


    Det är lite tråkigt att inte fler kvinnor Visar sina ben/ fötter . Sedan är det bra att även män vågar visa sitt. Det kanske kommer fler kvinnor framöver ja att det är många män har jag förstått! Jag visar mina ben/ fötter och sedan hoppas jag fler kvinnor vågar komma in och visa sina ben/fötter[/quote]

    Jättebra helt rätt inställning, det är många som kollar in den här tråden ska du veta.
  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 10:43:44 följande:

    Jättebra helt rätt inställning, det är många som kollar in den här tråden ska du veta.


    Låter bra ![/quote]

    Håller koll på statistiken i vissa trådar o ser vilka trådar som är intressanta för mig.
  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 11:08:31 följande:

    Håller koll på statistiken i vissa trådar o ser vilka trådar som är intressanta för mig.


    Okej den är intressant för mig då jag tycker om strumpbyxor och visar gärna färgerna .[/quote]

    Härligt fortsätt med det o ha samma vinkel när du tar nya bilder.
  • livserfaren

    [quote=77445800][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-25 09:29:49 följande:[/quote-nick][/quote]

    Härlig bild.Precis så vill jag se.

  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-02 21:29:05 följande:

    Jag använder strumpbyxor även nu på sommaren. Jag trivs med det färgade som innan


    Vad härligt att du visar upp dig i dina strumpbyxor så fint o sexigt vore kul om fler kvinnor vågar visa upp sig på samma sätt som du.Ha en härlig sommar.
  • livserfaren
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-03 07:53:21 följande:

    Tack ha en härlig sommar också. Det kanske kommer att fler kvinnor vågar .


    Tack. Kvinnorna/tjejerna är tyvärr så fega att visa upp sina ben o fötter här på FL men i verkligheten på stan är det många som har nylonstrumpor o lågskor typ Birkenstock som är såå sexigt att kolla in er på tjejer o då får man se ansiktet också ett jätteplus.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?