• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • anton999999
    Anonym (Noisey) skrev 2016-09-15 12:38:09 följande:

Känslan av dem och just det visuella på ben, kvinnoben då.

Strumpbyxor är konstigt nog superupphetsande.

Jag köpteen drös till tjejen och testade stryka textillim runt grenkilen och smälte ett hål med lödkolven för att kunna jöka. Tjejen skrek rakt ut när jag gjorde hålet i helt nya sexiga tradera strumpbyxor för 30 spänn och tänk så skönt sexet blev. En dag när jag tiggde om att hon skulle ta på dom så började hon istället dra på dom på mej. Gud vad skönt och när en el båda har strumpbyxor låter det mycket mindre smackande och vi kan leka mycket mer utan att ungarna hör det. Nu när jag är ensam hemma så händer det att jag tar på strumpbyxor och stoppar in wevibe i baken o går omkring. Ang vet att det är skumt ifrån en macho som jag men va fan jag gillar att laborera o njuta.
  • KarlssonsKalle

Jag har ett par marinblåa ribbstickade idag!

• KarlssonsKalle

-10 när jag satt mej i bilen i morse. Skönt med ett par svarta tjocka under jeansen då!

• Anonym (Kvinna)

Idag har jag mina gröna på mig!

• KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-15 08:40:06 följande:

Idag har jag mina gröna på mig!

Du har inga mönstrade?
  • Anonym (Mannen i kalasbyxor)

Jag har ett par ljusblå kalasbyxor idag. Inte så snygga men sköna!

• Anonym (Mannen i kalasbyxor)

Haha vi har nästan samma färg....

• livserfaren

[quote=77439284][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 08:32:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad skulle den här tråden vara utan er 2 som håller Den här tråden levande vill bara infoga att jag älskar dina bilder o framför allt din vinkling av bilden.Väldigt sexigt gillar att se dina nylon klädda ben o framför allt dina fötter.Go on säger jag bara o ha en underbar dag.

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?