• Rosa Viola

    Dejtingsite för folk som vill skaffa barn?

    Någon som vet om det finns något slags community där man kan komma i kontakt med folk som vill skaffa barn. Om man är singel menar jag, och inte har tänkt att bli ihop nödvändtigtvis. Kan ju vara en homosexuell och en hetro t.ex. Ibland får man ju nöja sig med att hitta drlmpartern efter man fått barn.

  • Svar på tråden Dejtingsite för folk som vill skaffa barn?
  • Rosa Viola
    53779 skrev 2016-09-18 12:20:12 följande:

    Donordating.com är en community för spermadonatorer/äggdonatorer och folk som vill ha barn.

    Jag är medlem som spermadonator där


    Wow, tack!
  • Rosa Viola
    Rosa Viola skrev 2016-09-19 14:00:14 följande:
    Wow, tack!
    Det kostade visst minst 300 kr i månaden. :(
    Men annars kan man testa Klubb6, en sida för sexuella kontakter, men tydligen flera killar som vill spruta i en och inte har nåt emot att man vill bli gravid. :/
  • hemligt101
    Rosa Viola skrev 2016-09-19 17:36:41 följande:
    Det kostade visst minst 300 kr i månaden. :(
    Men annars kan man testa Klubb6, en sida för sexuella kontakter, men tydligen flera killar som vill spruta i en och inte har nåt emot att man vill bli gravid. :/
    letar du fortfarande någon?
  • justanotherman

    Det undrar jag också. Det känns som att de flesta dejtingsajter är oseriösa eller fokuserar på tillfälliga förbindelser. Var hittar man en kvinna som är lite mer mogen, ansvarstagande och som inte vill vänta med barn i tio år till?

    Glad

  • Stina02

    För några år sedan skrev folk, män och kvinnor, på
    www.villhabarn.se
    att de sökte en medföräldrer, någon att skaffa barn med  som båda ville bli delaktiga föräldrar..
    Kan vara värt att titta där 

    Logga in och sök i forumen

  • Biet
    Stina02 skrev 2017-06-05 11:02:21 följande:

    För några år sedan skrev folk, män och kvinnor, på

    www.villhabarn.se

    att de sökte en medföräldrer, någon att skaffa barn med  som båda ville bli delaktiga föräldrar..

    Kan vara värt att titta där 

    Logga in och sök i forumen


    Sidan vill ha barn finns kvar men har inget forum kvar att skriva till varandra.

    Bäst forum för detta kan nog vara här inne nu istället.
  • SvenOlsson

    Jag hajjade till när jag läste min förra kommentar, innan jag insåg den var från maj förra året

    Men ämnet är fortfarande aktuellt

Svar på tråden Dejtingsite för folk som vill skaffa barn?