• Äldre 16 Sep 11:55
    6377 visningar
    4 svar
    4
    6377

    Era pinsammaste händelser!

    Fick inspiration till den här tråden då jag nästan aldrig brukar göra pinsamma grejer, men jag gjorde det förra helgen. Brukar inte bry mig så mycket i vanliga fall och är trygg i mig själv, men detta var det pinsammaste jag gjort. Vill höra era med!

    Jag kan börja;

    Det här hände för en vecka sedan, jag har hållt på med en kille 2 månader tillbaka. Jag hade varit med mina vänner på krogen och åkte hem till honom i fyllan. Jag lägger mig i sängen och somnar, och han la sig 1 timme efter. Han fick ingen plats och puttade lite på mig. Men vill ni veta vad f*n jag kommer på att göra då? Jo jag börjar röra mig i sömnen, ställer mig på hans golv mittemot honom och kissar. Han skriker ''vad fan gör du?!?'' och jag vaknar tydligen (inget minne) och sätter mig fortsättningsvis på toaletten och säger jättekonstiga saker.

    När jag vaknar så är jag medveten om att jag har kissat på golvet, men jag mindes mer att det var en dröm är verklighet. När jag väl hade legat i sängen en timme när han sov, hade hunnit intala mig att det var en dröm. Då säger han ''ska vi prata om det som hände inatt?''. Jag tror jag skulle dö och sjunka genom marken.

    Men det är väl bra iallafall, att jag har lagt ribban högt i vår gemenskap. Så jag hoppas att man aldrig behöver skämmas lika mycket, då ribban är högt lagd.

    Nu är det er tur att berätta något pinsamt som hänt er!

  • Svar på tråden Era pinsammaste händelser!
  • Äldre 17 Sep 00:27
    #1

    Liknande story men jag spydde i killens säng och på mattan... Därefter tänker jag att jag nog borde borsta tänderna , då har jag ner HANS tandborste i kattlådan :)

  • Wed 4 Dec 2019 00:32
    #2

    Mängder...

    Skällt ut en helt okänd man i tron att det var min mycket försenade pappa (likadan bil). Jag ryckte upp dörren och började gorma, och upptäckte först efter någon minut att det var fel...

    Gått vilse på en hotellparkering med en räksmörgås i ena handen

    På ett uteställe - dyngrak - tyckt mig känna igen ett ONS och tjatat i evigheter på honom, om hur bra vi hade haft det och varför ringde han aldrig upp - med mycket hög röst, inför hans asgarvande polare

    Svimmat i en klädbutik, på en pub, i en utställningshall och i en urgammal kyrka

    På jobbet (telefonväxel) rått en kille som påstod att han var efterlyst att ta tåget istället för flyget, "för på flygplatsen har de ID-kontroll, du åker dit direkt"

    Tappat ett piano mot ett stengolv

    Och några, cirka sjuttio, saker till Skrattande

  • Wed 4 Dec 2019 05:15
    #3

    Haha kul tråd! En gång när jag vaknade hemma hos nån okänd tjej så sa hon att hon inte hade velat ha sex med mig, men jag kom inte ens ihåg att vi haft det. Pinsamt!

  • Antigo­ne
    Mon 3 Oct 2022 18:01
    #5
    +1

    En gång råkade jag dra fram en dildo ur väskan och lägga på bordet i skolan. I samma sekund som jag insåg vad jag hade gjort dog jag nästan av skam, men återuppstod sekunden därefter och slängde ner dildon i väskan fort som fan igen. Hade någon frågat vad det var, hade jag låtsats att det var ett pennfack som såg ut så. Penisformat och fint! Vet fortfarande inte om någon hann uppfatta vad jag gjorde, för jag ville inte gärna fråga efteråt 😅🍆

Svar på tråden Era pinsammaste händelser!