• MoaElis

Gropar i naglarna/svarta naglar?

Jag får upp 100 olika resultat när jag googlar så jag tänkte fråga här också. Om någon har erfarenhet av att få typ som gropar i naglarna? Jag har haft det väldigt länge även om det är värre ibland och ibland nästan helt bra, men jag har det typ alltid på minst en nagel. Jag upplever också att de är ganska "sega". På stortån har jag också fått en brun/svart fläck typ. Jag vet inte om det hänger ihop men känns inte helt normalt. Någon som har liknande?

• Svar på tråden Gropar i naglarna/svarta naglar?
  • Themis

Men bara gå till läkare!

Helt meningslöst att folk ska sitta och gissa här och du är för lat för att ens ge dem en bild att gissa från- verkligen klockrent läge för en medicinsk bedömning.

Och om det sen mot förmodan vore tecken på allvarlig sjukdom och du på nätet får rådet att dansa runt naken i månskenet med en röd tupp i armhålan och leva på kåljuice, vem ska du klaga till när du dör av cancer?

Fast det är väl sånt som kallas evolutionstryck kanske...Drömmer

Vettu, bara glöm det. Ät vitlök och linda in händerna i bananskal en vecka, det har jag hört nåns moster säga på sjuans buss i Karlskoga.

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • MoaElis

Rökt på eller? Jag bryr mig ärligt talat inte om vad det är. Jag tänkte bara fråga om någon har erfarenhet av det men ursäkta om det störde dig. Det är liksom inte så att jag ligger vaken på grund av det eller tror det skulle vara något allvarligt. Skit samma.

Svar på tråden Gropar i naglarna/svarta naglar?