• Anonym (Fg)

Mina barn fick lvu

Jag kan inte låta bli att tycka att det är sorgligt hur du hänger ut din son på internet. Förstår du att han alltid kan gå in och läsa detta? Att hans mamma kämpar med sina känslor för honom? Hur kan man vilja göra så mot sitt barn :(.

• Anonym (Fg)
    Anonym (Anonymmamma) skrev 2016-10-01 23:19:28 följande:

Tur du är perfekt :)

Perfekt? Så man är perfekt om man inte tycker att det är ok att öppet på nätet skriva att man har svårt med sina känslor för ett av sina barn?

Hur fan tänker du nu? Tycker du resonerat rätt moget och vettigt tidigare i tråden men nu rasade verkligen den bilden av dig.

Stackars barn.
  • Anonym (Fg)
    Anonym (Anonymmamma) skrev 2016-10-02 11:28:23 följande:

Mina beslut. Om detta stör dig behöver du inte läsa :)

Dina beslut. Som kommer påverka dina barn mer än du tror. Tycker du inte att dina beslut skadat dom tillräckligt?

Ett tips: man behöver inte skriva ALLT på internet. Om du nu har börjat se till dina barns bästa som du hävdar att du gjort borde du ta till dig det rådet.

Det är inte sunt någonstans att som icke anonym sitta och skriva att man inte älskar sitt ena barn som man älskar det andra. Det är inte ett normalt beteende.

Genom att du gör så serverar du din son psykisk ohälsa på silverfat i vuxen ålder. Känns det ok för dig?

Ta till dig istället för att svara tillbaka med omogna kommentarer.
  • Anonym (Fg)
    Anonym (Anonymmamma) skrev 2016-10-02 21:12:35 följande:

Vart i allt detta har jag sagt att jag inte älskar honom? Jag älskar honom fast inte så mycket som jag egentligen borde! Vilket jag jobbar på! Jag kunde lika gärna struntat i honom när han blev placerad men har istället börjat jobba på min och hans relation tillvarandra. Ni sitter bakom en skärm och dömmer mig när ni knappt vet hälften av vad jag har gått igenom. Folk som känner ju är stolta över mig och hur jag kämpar för min son :) Borde kännas skönt att sparka på någon som redan ligger ner. Sen hur svårt är det att radera en blogg? Min son kan inte läsa nu ändå och jag mår bättre av att skriva av mig och få kontakt med andra som är och varit med om samma sak. Det var därför jag skrev här! Inte för att höra vilken usel mamma jag är. Såna nertryckande ord har jag fått höra från hans far i flera går. Yttra er inte om ni inte vet hur jag är med min son. Sen känslor kan man inte styra över! Otrevliga svar = otrevliga kommentarer!

Vadå "kunde lika gärna struntat i honom när han blev placerad"? NEJ det klart du inte hade kunnat! Du är hans mamma! Hur tänker du?
  • Anonym (Fg)
    Anonym (J) skrev 2016-10-02 21:50:15 följande:

Ja jisses... det gör ont i hjärtat när jag tänker på dessa stackars barn.

Ja det är sorgligt :(.
  • Anonym (Fg)
    Anonym (Anonymmamma) skrev 2016-10-28 00:29:04 följande:

Du som skriver vad vill du få ut? Vi fick punkter som vi skulle följa, punkter som vi har prickat av bit efter bit. I 10 månader har vi kämpat och bevisat. Idag (27e) fick vi våran efterlängtade belöning. Våran dotters lvu försvinner i december och hon får komma hem igen. Det lönar sig att kämpa och allt handlar att vilja förändra sig och inse att man har betet sig dåligt.

"Never back down"

Vi har lärt oss en läxa av denna resa.

Men din son skiter du i om han kommer hem. Stackars stackars barn.
Svar på tråden Mina barn fick lvu