• Anonym (20 år)

Har börjar med Reductil 25 mg - mår så jävla dåligt

(Igga den andra tråden där det står samma, glömde av att trycka på att även anonyma kunde svara)

Ja... Vet inte vad jag förväntade mig men inte att jag skulle bli såpass påverkad av det. Jag började i onsdags, har varit sängliggande sen dess. Hjärtat slår ovanligt fort, känner mig varm, är yr, det kryper i kroppen och jag känner mig så fruktansvärt deprimerad. Har flera psykiska sjukdomar så jag mådde inte särskilt bra innan jag började med det, men såhär illa var det längesen det var. Är det någon annan som tar dessa? Vad ska jag göra, sluta ta dom?

• Svar på tråden Har börjar med Reductil 25 mg - mår så jävla dåligt
  • Anonym (gissar)

Jag gissar att du inte pratat med din läkare om att få reductil?

Mixtra aldrig med substanser själv. Lämna in de på apoteket och gå till en läkare istället. 

• Anonym (20 år)

Nej jag beställde det från nätet. Har aldrig beställt något olagligt innan men jag måste göra någonting med min vikt. Ja, jag äter relativt nyttigt och rör på mig. Men det märks inte.

Anonym (gissar) skrev 2016-09-19 00:28:25 följande:

Jag gissar att du inte pratat med din läkare om att få reductil?

Mixtra aldrig med substanser själv. Lämna in de på apoteket och gå till en läkare istället. 

• Anonym (gissar)
    Anonym (20 år) skrev 2016-09-19 00:30:45 följande:

Nej jag beställde det från nätet. Har aldrig beställt något olagligt innan men jag måste göra någonting med min vikt. Ja, jag äter relativt nyttigt och rör på mig. Men det märks inte.

Dåså. Hoppas du lärt dig läxan nu. Och har du inte det kanske du gör det när du får en hjärtattack. Gå och få hjälp istället för att smuggla droger.
Svar på tråden Har börjar med Reductil 25 mg - mår så jävla dåligt