Too tiki skrev 2017-12-14 09:49:28 följande:
Åker mot Danmark om en stund, både mannen och jag är sjukskrivna idag och imorgon. Vi ska vara där så tidigt så vi så vi tänkte passa på att ta en dag och natt i Danmark :) Känner mig som ett barn som skolkar från skolan, men som du skriver, jobbet är inte viktigt så jag får försöka passa på att njuta istället för att gräma mig över att jag sjukskrivit mig, när jag inte är sjuk :)Tack Flisan :)Javisst blev det :) Tack Nykär och njut nu av din lilla son :)Tack Milou! Jag lovar höra av mig och berätta hur det går :) Hur går det för dig? Jo, jag tog en massa prover nyligen och allt utom progesteronet är bra, men det visste jag ju sen förut och har varvat med att smörja mig med progesterall och vaggisar.Har dålig koll på PCOS mer än att jag vet att de ofta behöver stimuleras för att få ÄL och om jag inte minns fel brukar de med PCOS ha fina ägg. Har du kollat sköldkörtelprover och vad hade du på de proverna?
Ska in på VUL i dag 14.20. Men de rosa flytningarna har blivit mörkare så inget tvekan om att det är mf. Blir mitt 3:e missfall på ett år nu. Kommer ju inte ge upp så klart men fan så frustrerande detta är!
Önskar dig en mysig visit i Danmark :)