• mfgr

MA- cytotec - hur länge blödde ni?

Hej!

Fick konstaterat MA för em vecka sedan så tog tabletterna igår och igårkväll kom en stor klump, likt en "vattenballong". efter det har det inte blött så mkt. Så hoppas det är över helt snart?

- hur länge blödde ni efter att ha tagit cytotec? :) 

- när blev ni gravida efter det?

Tack !Glad

• Svar på tråden MA- cytotec - hur länge blödde ni?
  • Jag är bara jag

2,5 vecka. Fullkomlig störtflod med ENORMA smärtor på natten efter den andra omgången piller, sen som mens en vecka, sen mest brunt.

• mfgr

Åh låter som lång tid! Hoppas du mår bra nu!.

Jag tog kuren igår och fick ut en stor klump liknande en vattenballong som jag tror var själva "paketet"/moderkakan och fostret. Efter det har det inte alls var mkt klumpar.. (har ett missfall sen tidigare så kan jämföra med då när det vad sjukt mkt klumpar flera dagar) men idag har det inte kommit några klumpar och minskat med blod! Så funderar på om detta var "alla" klumpar el om det kommer en ny våg med klumpar imorgon.. Foten i munnen

• Jag är bara jag

Det är drygt 8 år sen-tyvärr haft 3 missfall till efter det varav ett sent MA v.14 förra hösten när jag blödde 7 veckor! Men nu äntligen gravid i v.30! Drömmer

Jag hade väl inte riktigt litat på att allt var ute fast det beror väl lite på hur långt gången du var också. Mitt första var v.11 och det i höstas v.14 och då blödde jag ju massor båda gångerna. 

• mfgr
    Jag är bara jag skrev 2016-09-20 19:45:39 följande:

Det är drygt 8 år sen-tyvärr haft 3 missfall till efter det varav ett sent MA v.14 förra hösten när jag blödde 7 veckor! Men nu äntligen gravid i v.30! Drömmer

Jag hade väl inte riktigt litat på att allt var ute fast det beror väl lite på hur långt gången du var också. Mitt första var v.11 och det i höstas v.14 och då blödde jag ju massor båda gångerna. 

Men åh grattis! :) 

Det känns lite för bra för att vara sant men samtidigt så den där klumpen som var som en stor vattenballong var hel så tänker att det inte behöver vara så mkt klumpar (förra missfallet var bara klumpar - tänker att det då förmultnat och brytts ner och gjorde 10ggr ondare) men du kan ju inte veta! Hoppas på det bästa iaf då jag släpper iväg sambon på jobb imorgon igen ;)

• Jag är bara jag
    mfgr skrev 2016-09-20 19:57:51 följande:

Men åh grattis! :) 

Det känns lite för bra för att vara sant men samtidigt så den där klumpen som var som en stor vattenballong var hel så tänker att det inte behöver vara så mkt klumpar (förra missfallet var bara klumpar - tänker att det då förmultnat och brytts ner och gjorde 10ggr ondare) men du kan ju inte veta! Hoppas på det bästa iaf då jag släpper iväg sambon på jobb imorgon igen ;)

Tack! {#emotions_dlg.flower}

Jag fick också ut en jättetjock "röra", men blödde ändå 2,5 vecka efter pillren så det är inte lätt veta. Värre lär det inte bli tror jag och jag hoppas du ska på efterkontroll för att se så allt är ute. Ta hand om dig!
Svar på tråden MA- cytotec - hur länge blödde ni?