BF juni 2017
Såg att någon letade efter mig :)
HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER
Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det?
Såg att någon letade efter mig :)
HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER
Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det?
Bf 11/6 hoppas lillen vill stanna :)) 22 år har en son på ca 21 mån som ska bli storebror ^^ jag o sambo pluggar! Jag ska bli läkare. Galet spännande med en liten bebi :)) hoppar in här jag med
Är också jätteorolig för missfall, går och tänker på det hela tiden. Är i vecka 4+6 och har varken ömma bröst eller känner något illamående. Idag har jag haft riktig och stark mensvärk, inte "växtvärk" som andra dagar. Känns verkligen som att mensen ska komma. :(
Någon som varit på eller fått tid till vul? Fick tid bara vecka då jag är 6+2. Hoppas jag får se ett litet hjärta då. :)
Hej Jag behöver hjälp med och tyda mitt gravtest! jag ser ett plus! Ser ni de? Min mens ska komma på fredag men har kännt en massa konstig i magen! men har trott att jag har inbillat mig! Jag och min sambo vill så gärna ha barn!
/Mina
Var hos BM för första gången idag och hon räknade ut att jag är i vecka 5+ (så v 6). Vi pratade mycket om min oro (är en allmänt ångestfylld person) så hon sa att om jag ville kunde jag få komma in redan i vecka 9 (gratis) och ta ett VUL för att få se att där verkligen är någonting i magen så det blir mer verkligt. För trots alla symptom jag har så kan jag inte riktigt inse det. Det känns som att omvärlden har fått in det mer än mig och ändå gör jag allt jag ska för att behålla det, som på rutin och jag älskar redan mitt barn. Men allt känns så tillfälligt :(
Är det någon här som har berättat för familj eller vänner än? :)
Jag vill berätta nu då jag inte kan hålla mig, men sambon vill vänta tills minst vecka 12. Det är jättejobbigt att gå och hålla på en såhär spännande hemlighet. Tycker man lika gärna kan berätta innan vecka 12 om man vill då stödet kan vara skönt om något händer. :)
Jag var precis på vul där man kunde se hjärtat slå, coolt! Enligt läkaren var jag i vecka 5+5 men enligt mina och appens beräkningar borde jag vara 6+2. Jag plussade tre dagar innan bim. Går detta ihop?
Vill jättegärna gå med i Facebookgruppen men orkar inte gå igenom alla sidor efter mailen så snälla skriv mailadressen igen! :)