Inlägg från: Adelaide1 |Visa alla inlägg
  • Adelaide1

BF juni 2017

Hej!

Plussade igår med veckoindiktator. Tredje barnet!!! Jag tror att runt 20 juni är Bf. Men jag har två kejsarsnitt bakom mig så det blir förmodligen snitt i vecka 38-39(?) så jag tror på att tredje bebisen kommer runt den 10/6!

Det blir 10 samt 5,5 år mellan de äldre och minstingen. Vi tycker det är helt perfekt timing! Andra försöket.

Längtar mig tokig. Har glömt typ allt ifrån tidigare graviteter.

• Adelaide1
    Adelaide1 skrev 2016-10-08 08:47:51 följande:

Hej!

Plussade igår med veckoindiktator. Tredje barnet!!! Jag tror att runt 20 juni är Bf. Men jag har två kejsarsnitt bakom mig så det blir förmodligen snitt i vecka 38-39(?) så jag tror på att tredje bebisen kommer runt den 10/6!

Det blir 10 samt 5,5 år mellan de äldre och minstingen. Vi tycker det är helt perfekt timing! Andra försöket.

Längtar mig tokig. Har glömt typ allt ifrån tidigare graviteter.

Är 32 år..
  • Adelaide1

Hur mår ni? Jag mår jättebra! Vaknar väldigt tidigt dock.

Men är utvilad och fri från illamående

• Adelaide1

Hej!

Jag har varit på inskrivning. Konstig känsla! Tredje barnet och tror BF är 19/6. Planerat snitt blir ca en vecka innan.

Fått 3 UL inbokade! Det gick fort. Ett vanligt i V 11 som de erbjuder hos bm. Ett fosterdiagnostiskt V 12 och ett vanligt i V 19 ca.

Vad spännande det skall bli! Längtar till slutet på nov!!

Har ni berättar för folk? Jag har berättar på jobbet bara då jag springer mkt på toaletten. Skall vänta till jul annars.

Hur mår ni? Jag är trött och frusen! Jag fryser inifrån och blir aldrig helt varm! Det är hemskt!!!!

Svar på tråden BF juni 2017