Inlägg från: crazy_happ1ne55 |Visa alla inlägg
  • crazy_happ1ne55

BF juni 2017

Hej :D Plussade för fyra dagar sen, svagt plus. BIM idag så ska ta ett till idag, jobbat inatt så får bli efter jag vaknat. Min och sambons första. Är i vecka 4+0. Vi är 29 år och överlyckliga att vänta en liten <3 BF enligt app jag har är 18 juni 2017 :D

• crazy_happ1ne55
    Åbdn skrev 2016-10-10 17:22:24 följande:
    Hej vad roligt ! Vi ligger exakt lika ! Jag jobbar åxå natt, är 28 år och hade bim idag , det är våra första , vi fick ma i maj och har kämpa ca ett år sammanlagt . Så nu håller jag tummarna att denna vill stanna kvar !
    Kul att vi ligger exakt lika :D
    Ska hålla tummar och tår åt dig med! ;)
  • crazy_happ1ne55
    Nixe skrev 2016-10-18 20:55:48 följande:

Tog ett till test eftersom första plusset var så svagt och så tidigt men nu känns det rätt tydligt :)

Bf 14/6 men jag är osäker på om det stämmer riktigt, andra barnet och vår son kommer vara 2 år och 3 månader när syskonet kommer om allt går som vi hoppas. Jag bor strax utanför Stockholm och jobbar natt inom vården. Mår konstant illa och är något så otroligt trött dygnet runt. Jobbnätterna är riktigt plågsamma så min tanke om att hålla tyst på jobbet till jul vet jag inte längre om de kommer gå :/ Någon mer trött som jobbar natt och som har ngt tips? Mådde toppen förra graviditeten förutom en jobbig klåda men jag minns inte att tröttheten var så här total då. Kan ju vara för att man jagar en 1,5-åring nu iofs och astman då jobbade dag/kväll. Hoppar gärna med i facebookgruppen när vi gjort ultraljud i slutet av november, vågar inte riktigt innan dess ;) kul att vi är så många redan!

Samma här, jobbar natt inom vården och är olidligt trött dygnet runt! Jobba natt just nu är jätte jobbigt och har tyvärr inga tips, gäller att bara kämpa på xD Kommer du på nåt bra tips får du gärna dela med dig :D
  • crazy_happ1ne55

Då kom man precis hem från gynakuten och fått konstaterat att hjärtat slutat slå v 9 :( Känns bara så tomt nu och är helt krossad.

Svar på tråden BF juni 2017