Inlägg från: Hermelinien |Visa alla inlägg
  • Hermelinien

BF juni 2017

Hej och grattis för alla plus!!

Jag fick inget plus på bim -4 (skulle iväg på spelning och ville veta om jag kunde dricka eller ej blev dock inte så mkt ändå.)

Men nu är mensen som aldrig är försenad lyst med sin frånvaro. Jag hoppas innerligt att den inte kommer, den är försenad två dagar nu. Vi har försökt i snart ett år, jag 25 och sambon 26 år.

Har haft molvärk väldigt länge, minst två veckor. Brösten började ömma lätt för 8 dagar sen men nu kan jag knappt ta på dom. Sjukt trött, drar i ljumskar, orolig mage och kramp i vaden. Kan vara önsketänkande med men hoppas!

Lycka till allihop!

• Hermelinien

Helt sjukt. Kan inte fatta. Vecka 4+1 enligt apparna jag har , håller tummar och tår att det håller i sig!!!

• Hermelinien
    Kärleksbarn00 skrev 2016-10-16 07:12:13 följande:

Någon mer än jag som har extrem mol/växtvärk på kvällarna vid ljumskarna ut mot svanken och benen? I natt kunde jag knappt sova.

Jaaaaa, har vaknat flera gånger... suck.. haha
  • Hermelinien

Om allt går vägen berättar vi vid jul dock måste jag prata med chefen imon eftersom jag jobbar tungt och kring kemikalier. Kommer bli jobbigt att hålla tyst..

• Hermelinien
    Grodan1234 skrev 2016-10-17 16:12:19 följande:

CarinElisabeth, såg nu längre upp när jag scrollade. Grattis och lycka till med allt.

Jag funderar när jag ska ringa bm..

Har väl inte bråttom egentligen, mannen fick veta sent igår kväll, han vart väldigt förvånad men självklart glad!

Vart sjukskriven förra måndagen pga stress, det känns ju sådär just nu. Sen hur jag ska lyckas dölja detta ett tag på jobbet om några veckor känns omöjligt! Mår redan illa.

Fler som är nervösa över jobbet?

Jag berättade för chefen idag, är i vecka fem. Det är sjukt mycket att göra på jobbet och ingen kan det jag kan så han vart väl inte överdrivet glad. Men han gratulerade iaf. :)
Svar på tråden BF juni 2017