Inlägg från: christinanieminen |Visa alla inlägg
  • christinanieminen

BF juni 2017

Får jag oxå hoppa in här? Plussade svagt här om dagen men i dag fick jag klart och tydligt ett plus.. Andra barner sonen är född 2013 och blev till på andra IVF försöket men första ET. Nu ruvar jag på ett syskon från frysen och plussade nu på första FET! BF blir väl 25/6..

Bor söder om Stockholm. Är 27 sambon 33..

• christinanieminen
    Kärleksbarn00 skrev 2016-10-15 10:05:27 följande:

Hej. Jag hoppar också gärna in.

Såg att du också plussat efter ivf.

Jag plussade i torsdags bim -4. Vi har 3 misslyckade färskförsök bakom oss och detta var vårt första FET och det tog sig. Vårt första plus. Försöker verkligen glädjas åt det, men samtidigt är man ju livrädd. Men om vår lilla eskimå stannar har vi BF 22/6 <3

Ja detta var vårar första FET syskonförsök sonen kom till på första insättningen.. vågar inte riktigt tro att det har lyckats jag plussade oxå i torsdags ruvar dag 6 med blastocyst. :) i morgon har jag bim..
  • christinanieminen
    Kärleksbarn00 skrev 2016-10-15 10:58:44 följande:

Jag ruvar också blastocyst och är på ruvardag 10 idag. Officell testdag på måndag. Tog ett test i morse också, tydlig stegring så det får än ju i alla fall att tro på plusset <3

Jag är på ruvardag 8 idag testdag på fredag.. så vi ligger ganska lika :)
  • christinanieminen

Någon mer som har kraftig molvärk/växtvärk? Har molande verk som vid mens nästan oftare när jag sitter känner väldigt sällan när jag är uppe och rör mig.. är i V 5+3..

• christinanieminen
    annajaeske1 skrev 2016-10-26 13:31:25 följande:

Har inte kraftig men ibland kommer det sådär som vid ägglossning/innan mens.. har problem med aptiten och att behålla det jag äter just nu så allt blir värre av gå typ.. :( är strax efter er båda! Lite oklart än så länge pga lång cykel men tror jag är rätt v 5 ( 4+4)

CharlotteG skrev 2016-10-26 13:22:11 följande:

Ja jag har när jag med sitter ner, men är man uppe ocj går så släpper de tycker jag :)! Fast haha jobbigt att vara uppe och gå om man är galet trött. Är ca några dagar efter dig bara :).

Okej skönt att det är fler än mig.. jag mår inte så illa ännu var jag inte med sonen heller då kom illamående runt V 12-13 och höll i sig ända tills han kom.. spydde nästan dagligen oxå.. Däremot har jag dålig aptit och blir lite smått illamående efter maten..
Svar på tråden BF juni 2017