• Thullyn

BF juni 2017

Plussade för en vecka sedan och jag vet när jag hade ägglossning så enligt appen är det bf 12 juni 2017

Ett missfall i juli och oregelbunden mens så länge jag kan minnas och jag
    hade väldigt sen ägglossning, dag 28. så jag hoppas det ska gå vägen. 
    Längtan efter barn är stor och just nu har jag svårt att njuta av att veta att jag är gravid. Symptom, väldigt ömma bröst och vaknar tidigt
    Jag var mer trött veckan då ägglossningen var

Någon annan här som också haft väldigt sen ägglossning? 

• Thullyn
    MiniV skrev 2016-10-08 20:05:23 följande:
    Jag hade sen ägglossning!
    Hur sen ägglossning hade du? 
  • Thullyn
    SamsonS skrev 2016-10-08 17:00:11 följande:
    Jag har sen äl. Är väldigt oregelbunden och denna cykeln hade jag inte äl förrän cd 32 :/ trodde aldrig för mitt liv att vi skulle lyckas med så oregelbunden cykel, men tydligen.

Kommer nog ha svårt att glädjas åt det än då vi har försökt väldigt länge. Men jag hoppas allt går vägen.
    Jag vet hur du känner dig, förhoppningsvis går det bra. 
    Har du kontaktat någon gynekolog eller barnmorska för att få hjälp och svar?
  • Thullyn
    SamsonS skrev 2016-10-09 13:25:42 följande:
    Ja vi ville påbörja en utredning, men eftersom vi har ett barn sen tidigare får vi ingen hjälp så det lades ner. Det var i somras, mer än så har vi inte gjort.

Är riktigt orolig nu för missfall. Har molvärk och det känns som jag ska få mens hela tiden, vill bara att dessa veckorna ska gå fort nu. Har även världens illamående redan och ömma bröst så jag hoppas det håller sig.
    Att du har illamående är en positiv sak vilket innebär att du ändå har symtom.
    Sj känner jag inte så mycket längre. förutom att det känns lite konstigt nedre delen av magen samt ömma bröst men de gör inte lika ont sm det har gjort i dagarna som varit.  Ska träffa gynekolog nu på onsdag så får vi se vad han säger. Är så nervös. 
  • Thullyn
    Jojjo92 skrev 2016-10-11 15:11:36 följande:

Någon som varit på eller fått tid till vul? Fick tid bara vecka då jag är 6+2. Hoppas jag får se ett litet hjärta då. :)

Ja var på vul nyligen, var där först för att prata om min oro eftersom jag haft två missfall i år. 5+3 i onsdags och det såg ut som det ska. Ny tid igen om 3 veckor. Jobbigt att vänta..  Hoppas också att du får se ett litet hjärta då :) Lycka till 
  • Thullyn
    christinanieminen skrev 2016-10-15 10:50:49 följande:
    Ja detta var vårar första FET syskonförsök sonen kom till på första insättningen.. vågar inte riktigt tro att det har lyckats jag plussade oxå i torsdags ruvar dag 6 med blastocyst. :) i morgon har jag bim..
    Spännande att du plussat! Grattis! 
Svar på tråden BF juni 2017