• pangea

BF juni 2017

Hej hej!

Jag är också 26, men första barnet för oss :) Oplanerat, men ska bli så kul! Vi var så sugna på barn men hade tänkt vänta till dess att jag fått heltidsjobb, verkar som att ödet tyckte annorlunda!

Nu får vi se om det går hela vägen, är bara v 6-7 ungefär så mycket kan hända. Håller tummarna för en välskapt liten unge i början av juni! Glad

• pangea
    Ständigt orolig skrev 2016-10-18 15:19:26 följande:

Hej!!! Jag plussade i lördags och gick över en vecka ungefär. Misstänker att jag är i v3-4. Vill behålla Lill stjärnan men är ständigt orolig för att få ett missfall. Någon som känner igen sig?

Jaa usch, är också väldigt orolig. Framförallt oroar jag mig för MA :( Planerade inte riktigt att bli gravid så veckorna före jag plussade var jag väldigt stressad, drack lite alkohol, slarvade med vitaminer (är vegetarian), drack massa kaffe osv.. rädd att jag sabbat nåt :/

Någon särskild anledning till att du oroar dig?
  • pangea

Var på KUB imorse och fick se ett litet liv! ..som hickade och vinkade och drack :) Fick oddsen 1:9700 vilket jag är nöjd med! Fick även veta igår att vi har första köplats på en större lägenhet så det verkar som att livet ordnar sig ändå, såå skönt.

Nu kan man börja glädjas åt detta på riktigt, lycka till alla ni andra som väntar på KUB!

• pangea
    Astilbe skrev 2016-12-18 17:04:14 följande:

Någon mer som har fått väldigt lågt blodtryck av graviditeten? Hur mår ni?

Vet inte, hur märks det? Tänkte försöka få tid på mvc imorgon för blodprov och koll av blodtryck pga jobbig huvudvärk, gissar på att det är relaterat till järnvärde och/eller blodtryck.
Svar på tråden BF juni 2017