Inlägg från: Isprinsessan |Visa alla inlägg
  • Isprinsessan

BF juni 2017

Hoppar in här jag med :) Är tidigt gravid med tredje barnet. BF ungefär 24/6. Mina barn är 5 respektive snart 8 år, så det känns nästan som att detta blir en liten sladdis ;) 33 år och bor i Norrland.

• Isprinsessan
    Melam skrev 2016-10-19 19:50:47 följande:

Tredje barnet för mig med. Mina är 5 och 7 år :)

Kul! :) Har du funderat något på när och hur du ska berätta för dem att de ska få ett syskon? Eller du kanske redan har berättat?
  • Isprinsessan
    Melam skrev 2016-10-20 09:07:58 följande:

Nä har inte funderat så mkt på det ännu, tycker allt känns så overkligt själv fortfarande ;) Men vi kommer nog inte berätta något förrän i har gjort ultraljudet iaf och fåt se att det verkligen är något därinne haha. Själv då??

Vi kommer nog berätta närmare jul, kring vecka 12, som en tidig julklapp ungefär :)

Jag ska vara med i en studie för gravida kvinnor med PCOS så iomed det så får jag göra ett tidigt ultraljud om ett par veckor. Längtar verkligen tills dess! Blir liksom mer på riktigt när man får se det med egna ögon. Vilken vecka är du i?
  • Isprinsessan
    Adelaide1 skrev 2016-10-21 09:35:27 följande:

Hej!

Jag har varit på inskrivning. Konstig känsla! Tredje barnet och tror BF är 19/6. Planerat snitt blir ca en vecka innan.

Fått 3 UL inbokade! Det gick fort. Ett vanligt i V 11 som de erbjuder hos bm. Ett fosterdiagnostiskt V 12 och ett vanligt i V 19 ca.

Vad spännande det skall bli! Längtar till slutet på nov!!

Har ni berättar för folk? Jag har berättar på jobbet bara då jag springer mkt på toaletten. Skall vänta till jul annars.

Hur mår ni? Jag är trött och frusen! Jag fryser inifrån och blir aldrig helt varm! Det är hemskt!!!!

Jag fryser också jättemycket! Har märkt att det hjälper att dricka The så det är ett tips ;) Har även till och från illamående, något jag aldrig upplevde med mina 2 tidigare barn. Jag har bara berättat för min närmaste väninna och så maken såklart. Tänkte vänta till början av december med att berätta för övriga. Hur gamla är dina barn?
  • Isprinsessan
    mammasusan skrev 2016-10-26 15:00:55 följande:

Finns 2 grupper vad jag vet som är hemliga en där vi ännu är få medlemmar, just nu 13 st kommer inte bli mer än max 100, den är hemlig ej sökbar. Skicka mig ett pm om du vill vara med med namn & beskrivning av profilbild

Jag vill också vara med! ;)
Svar på tråden BF juni 2017