BF juni 2017
Hoppar in här jag med :) Är tidigt gravid med tredje barnet. BF ungefär 24/6. Mina barn är 5 respektive snart 8 år, så det känns nästan som att detta blir en liten sladdis ;) 33 år och bor i Norrland.
Hoppar in här jag med :) Är tidigt gravid med tredje barnet. BF ungefär 24/6. Mina barn är 5 respektive snart 8 år, så det känns nästan som att detta blir en liten sladdis ;) 33 år och bor i Norrland.
Tredje barnet för mig med. Mina är 5 och 7 år :)
Nä har inte funderat så mkt på det ännu, tycker allt känns så overkligt själv fortfarande ;) Men vi kommer nog inte berätta något förrän i har gjort ultraljudet iaf och fåt se att det verkligen är något därinne haha. Själv då??
Hej!
Jag har varit på inskrivning. Konstig känsla! Tredje barnet och tror BF är 19/6. Planerat snitt blir ca en vecka innan.
Fått 3 UL inbokade! Det gick fort. Ett vanligt i V 11 som de erbjuder hos bm. Ett fosterdiagnostiskt V 12 och ett vanligt i V 19 ca.
Vad spännande det skall bli! Längtar till slutet på nov!!
Har ni berättar för folk? Jag har berättar på jobbet bara då jag springer mkt på toaletten. Skall vänta till jul annars.
Hur mår ni? Jag är trött och frusen! Jag fryser inifrån och blir aldrig helt varm! Det är hemskt!!!!
Finns 2 grupper vad jag vet som är hemliga en där vi ännu är få medlemmar, just nu 13 st kommer inte bli mer än max 100, den är hemlig ej sökbar. Skicka mig ett pm om du vill vara med med namn & beskrivning av profilbild