Inlägg från: Elinmarie |Visa alla inlägg
  • Elinmarie

BF juni 2017

Hej alla! Hoppar väl in här jag med :) Gick in i vecka 9 idag,

Tänkte vänta med att gå med i någon sånhär grupp till efter vecka 13 då jag varit med om ett MA tidigare. Fostret dött i vecka 8 men upptäcktes på ultraljud vecka 12. Hade inga tecken på att något skulle vara knasigt med min graviditet då , ingen blödning, ingen smärta .. Så självklart är man orolig denna gång men hoppas ju såklart att allt går vägen :)

• Elinmarie

Åh imorse fick jag och sambon via VUL se våran lilla böna , var så orolig då jag gått igenom ett MA sedan tidigare men nu fick vi både se och höra hjärtat picka på :) Är i vecka 10 och känner mig väl lite lugnare såklart men för ca två veckor sen kom mitt illamående som ett brev på posten, har ni några tips? :)

• Elinmarie

Hej alla! Har varit på RUL för någon dag sen, fick se en sprallig liten pojke, så härligt att se :) Är i vecka 20 nu och började väl känna rörelserna i vecka 17 , har livmodern i framvägg fick jag veta via ultraljudet. BF 3 juni :) På lördag ska jag och sambon ut på långresa, flygtid 12 timmar , ni som varit gravida och rest, har ni några tips ? :)

• Elinmarie

Tack för tipsen! Ska införskaffa stödstrumpor imorgon :) Har kollat med flygbolaget det var ok att flyga med dom utan intyg fram till vecka 28, därefter krävs intyg från läkare för att få flyga :)

Svar på tråden BF juni 2017