• Gullios

BF juni 2017

Hej alla! Jag plussade igår på äl + 7, väldigt tidigt! Det är mitt första barn efter oj så många MF. Jag hoppas att detta foster håller sig fast, men jag tror det. Mitt illamående har redan slagit till med massiv kraft och jag har tur om jag får i mig någon form av mat. 

Jag är 26 år gammal och bor i Norrland, rättare sagt Härnösand. 

• Gullios
    Jn1 skrev 2016-10-25 20:36:52 följande:
    Jag känner mig också törstig ofta, dricker betydligt mer nu än förut. Men jag tror att jag blir törstig för jag är slut liksom :)
    Kan det vara graviditetsdiabetes? Be att få göra en glukosbelastning på vc..

För ca 1,5 år sedan fick jag diabetes, och då var det samma sak. De blev mer och mer vatten varje dag, tillslut drack jag mellan 8-10 liter per dag, bara klunkade konstant och fick inte nog. Hade jag kunnat hålla andan hela dygnet så hade jag nog suttit med flaskan hela dygnet också.. Det var riktigt jobbigt.
  • Gullios
    Jn1 skrev 2016-10-25 20:36:52 följande:
    Jag känner mig också törstig ofta, dricker betydligt mer nu än förut. Men jag tror att jag blir törstig för jag är slut liksom :)
    Kan det vara graviditetsdiabetes? Be att få göra en glukosbelastning på vc..

För ca 1,5 år sedan fick jag diabetes, och då var det samma sak. De blev mer och mer vatten varje dag, tillslut drack jag mellan 8-10 liter per dag, bara klunkade konstant och fick inte nog. Hade jag kunnat hålla andan hela dygnet så hade jag nog suttit med flaskan hela dygnet också.. Det var riktigt jobbigt.
Svar på tråden BF juni 2017