BF juni 2017
Plussade igår! Efter en veckas sen mens.
Jag har 2 barn sedan innan och det är sambons första.
Vårt 8e försök som äntligen tog sig.
Beräknad till slutet på juni, bor i Nyköping.
Ska ringa bm imorgon tänkte jag.
Plussade igår! Efter en veckas sen mens.
Jag har 2 barn sedan innan och det är sambons första.
Vårt 8e försök som äntligen tog sig.
Beräknad till slutet på juni, bor i Nyköping.
Ska ringa bm imorgon tänkte jag.
Alltså det här med sömnen. Vi flyttade i helgen, men sedan några nätter tillbaka så har jag verkligen haft problem med att sova. Inte att jah har svårt att somna utan jag vaknar vid 03-04 och är pigg... funkar ju inte att gå upp så tidigt ju. Och så kvällstrött som fasiken på det....
Måste fråga er kloka kvinnor :)
När ni har myst med mannen, blöder ni efteråt?
Är det normalt? Det är alltså enbart efter vanligt sex så att säga.
Alltså jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid.
Var tvungen att göra ett gravtest till idag, som visade väldigt starkt + om man jämför med det jag gjorde i början :)
Vill att tiden ska gå snabbare också!
Ikväll ska vi berätta för sambons föräldrar, mina väntar vi med et tag då jag vet vad min mamma kommer säga. Vi är katoliker och hon tycker man ska göra allt i rätt ordning. (gifta sig-flytta ihop-skaffa barn) så det lär bli en del tjat, iofs är vi ju redo att dra till rådhuset och genomföra en vigsel bara för att få tyst på henne..... jag är dock inte lika troende som henne... + att jag inte anser att man ska komma med så mkt råd och tycke när man själv är inne på sitt 3e giftemål....... men men.
Men vf går du inte till gyn? Du kan inte bara sitta o vänta i två veckor stackarn. Gå till akuten o gör lite teater om du så måste så blir du kollad ordentligt. De mänskligt o vara orolig förstår ju alla.
Jo men ja hade tyckt ett pågående MF hade varit akut för mig. Det är ju de gyn akuten är till. Sist väntade jag o ja fick infektion i livmodern så jag hade nog åkt för minsta lilla efter d.
Jag är i vecka 7 (6+2) idag. Nu ikväll började jag må illa som fasiken, trodde jag skulle kräkas för ett tag sen men kom inget... hur mår ni andra?
Och nu imorse så var det lite rosa på pappret när jag torkade mig. Nu blir jag orolig :/
Jag har haft ont i brösten och dem har blivit större sen 3 veckor tillbaka ca, och så lite molverk i magen till och från, och känsliga slemhinnor så blöder vid sex. Och så illamående som kom igår.
Pratade med bm imorse och hon sa att mår jag illa så är det jättebra, ett tecken på att man är gravid är. Det var liksom bättre än att alla symptom försvann
.
Idag var vi och kollade på fostret och där fanns ett litet hjärta som slog. ÅHHH :):):)blev dock tillbakaflyttad 1 vecka.. så v. 8 och BF 26 juni. .
Har gjort en fb grupp om ni vill gå med :) hemlig såklart!
BakingJune2017
Finns en till hemlig än så länge 13 medlemmar.... meddela mig namn & profilbild så lägger jag till er