• tjej1988

BF juni 2017

Själv plussade jag i torsdags förra veckan och går in i vecka 8 idag. Har försökt över 3 år att bli gravid med min man och vi skulle haft vårt första Ivf möte den 2/11 men nu blev vi gravida helt själva så nu blir det besök hos barnmorska istället.

Jag följer gärna med i denna tråden om jag får? ??

• tjej1988
    Mibutanche skrev 2016-10-26 11:47:24 följande:
    Precis som oss då, vi hade tid till ivf den här veckan o idag är jag i v 8 (7+3) :)
    Ja tänk vad livet kan ändras :)
  • tjej1988
    miamarina84 skrev 2016-10-26 15:02:39 följande:
    Själva gjorde vi ett misslyckat ivf försök i augusti o nu gravid naturligt :) vårt första plus ever , efter två års försökande. Grattis till dig :)
    Vad härligt :) grattis grattis :) tack
  • tjej1988

Hej alla fina. 6 december var vi på KUB och vårt första ultraljud. Allt såg jättefint ut och ett hjärta som slog. Sparkade för fullt och rörde på sig som bara den. Går in i vecka 15 på torsdag.

Illamåendet har inte försvunnit men är inte lika jobbigt som innan.. Magen syns redan och nu har den riktiga bebismagen kommit.

Hur går det för er andra?

• tjej1988
    Terese86 skrev 2016-12-10 11:37:45 följande:

Hejsan! Alla ni som har BF i juni, juli eller augusti. Nu finns det en grupp på facebook för alla oss. Det finns säkert fler grupper, men är du intresserad av att gå med i gruppen så lägg till mig på facebook, sök på mailadressen tachmud@hotmail.com. Jag lägger sedan till dig i gruppen och tar bort dig som vän. Anledningen till att jag har valt att göra så här är för att gruppen ska hållas hemlig. Vore kul om vi blir ett gäng. Med vänlig hälsning, Terese

Ja jag har skickat ????
Svar på tråden BF juni 2017