Inlägg från: Miss.Rydell |Visa alla inlägg
  • Miss.Rydell

BF juni 2017

Hej allihopa ?? Plussade 9/10, så är i vecka 7+6 idag. Så alltså BF 17/6-2017, bor utanför Göteborg och har två tjejer sen innan nästan 5 & 3 år gamla????

Fick ett VUL i torsdags pga att jag haft smärtor i mage/rygg de senaste 9 dagarna.. Största chocken kom dock när jag fick se 2! Små krabater på skärmen !! Så alltså tvillingar i magen????????????????

• Miss.Rydell
    SoMe skrev 2016-11-06 10:56:21 följande:

Dubbelt grattis! Jag pustade ut när jag såg vad du skrivit - statistiskt borde det räcka med ett par tvillingar i en sån här tråd (och jag har verkligen nojjat om tvillingar pga drömmar och för att jag kunnat känna kanten på livmodern från vecka 7+ ????) Har du känt skillnad mot dina två andra graviditeter?

Brösten svullnade upp väldigt tidigt, brukar få ont i brösten ca 4 dagar innan mens men denna gången började det redan 8 dagar innan mens:() sen kunde jag ej ha byxor på mig direkt efter jag plussade i vecka 4+0, hemsk rygg värk också, därav att jag fick ett tidigt VUL:)
  • Miss.Rydell
    SoMe skrev 2016-11-08 10:25:09 följande:

I see! Har du ftf så där ont? Vad var förklaringen till det? Gissar att livmodern växer snabbare med två och att det orsakar lite extra obehag, kanske?

Det kan vara så att det redan nu är foglossning jag känner av, var sjukskriven från vecka 20 med andra barnet.. Och nu är ju hormonhalten högre så det påverkar:( växtvärk ligger nog lite bakom med, men får se till att ta det lugnt och vila så mycket jag kan, foglossningsbälte är beställd med:)
Svar på tråden BF juni 2017