• hmg

BF juni 2017

mammasusan skrev 2016-11-11 11:54:23 följande:

Finns en till hemlig än så länge 13 medlemmar.... meddela mig namn & profilbild så lägger jag till er

Om man går med i gruppen, syns det på ens profil att man gått med i gruppen då?:)
  • hmg
    mammasusan skrev 2016-11-12 21:50:51 följande:

Nej gruppen syns inte alls den är hemlig

Toppen! Jag har skickat ett meddelande till dig här så du kan lägga till mig i gruppen :)
  • hmg
    ganeysha skrev 2016-11-16 06:26:01 följande:

Hej!

Efter två missfall i maj & augusti så verkar det som att vi denna gången ska få en liten bebis i juni 2017. Vi går in i vecka 12 på söndag och har varit på två UL och kikat så bebis växer och har ett hjärta som slår. I början våga vi inte glädjas men snart känner vi att vi kan börja med det.. :) har en dotter sen innan född mars 2015.

Jag är så väldigt sällan inne på familjelivs hemsida men undrar om det finns möjlighet att få gå med i någon av Facebook mammagrupperna ni har? Var med(och är fortf) i en med dottern som var och är guldvärd så skulle gärna vara det igen :)

Mvh G

Hej! Beklagar dina missfall och grattis till denna graviditet! Jag går in i vecka 11 imorgon och börjar känna att vi snart kan glädjas vi med :)

Det finns en hemlig gupp på Facebook, skicka ett meddelande till mammasusan här på familjeliv (du hittar henne lite längre upp) med ditt namn och en förklaring av din profilbild så lägger hon till dig. Vi är runt 17-20 personer i den just nu :)
Svar på tråden BF juni 2017